Pagina's

zaterdag 31 maart 2012

Music of the moment

523095_394298870587915_307437339274069_1498561_1000761650_n_large
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn muzieksmaak met jullie heb gedeeld. Echt een hele uitgesproken muzieksmaak heb ik niet, ik luist eigenlijk van alles. De laatste tijd zijn dat vooral wat rustigere nummers. Heel logisch is dat niet als ik er zo over nadenk, nu het wat lekkerder weer is luisteren de meeste juist naar vrolijke muziek, maar oké. Lees verder voor mijn favoriete nummers op dit moment.

One and Only van Adele kende ik al heel erg lang, maar de laatste tijd luister ik hem weer wat vaak. Wat is dit toch een mooi nummer en wat kan Adele dit mooi en gevoelig zingen!

Stip op nummer 1 staat op dit moment voor mij Christina Perri met Tousand Years. Christina Perri heb ik helemaal ontdekt de laatste tijd, ze heeft heel veel van dit soort mooie nummers. Ik kende haar ook al van Jar Of Hearts, dat vind ik ook een prachtig nummer.





Nog twee nummers van Christina Perri. The Lonely en Arms. Ook weer van die mooie en gevoelige nummers. Het is niet zo dat ik mij zelf er heel erg in herken, maar als nog vind ik ze erg mooi.

Deze kennen jullie waarschijnlijk allemaal wel! Een wat vrolijker nummer en helemaal in de zomer en lente sfeer. Ik heb het over I Like It Like That van Hot Chelle Rae. Een heerlijk vrolijk nummer dat je het liefst zo hard mogelijk mee wilt zingen!

Dit nummer van Gavin Degraw wordt nu ook vaak gedraaid op de radio en ook ik vind het een heerlijk nummer. Gavin Degraw heeft nog veel meer leuke muziek en ik heb ook verschillende live optreden van hem gezien op Youtube. Live is hij ook erg goed, zijn optreden zijn echt leuk om naar te kijken.

Dan even een heel ander nummer, een van Béyonce. Eerst vond ik dit maar een suf nummer, maar het blijft toch in je hoofd hangen! Ook vind ik de clip erg leuk, écht een goede choreografie – niet dat ik er veel verstand van heb, maar als nog.  

Wat is jouw favoriete nummer op dit moment?