Pagina's

maandag 12 maart 2012

Personal Pictures maart #1


Eens in de twee weken laat ik foto’s zien die ik afgelopen tijd heb gemaakt. De afgelopen tijd heb ik niet heel veel spannends gedaan. Het waren de eerste twee weken na de vakantie, dus ik moest weer naar school. Gelukkig had ik het heel erg rustig, dus ik heb wel de tijd gehad om een aantal leuke dingen te doen. Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken!


De eerste schooldag was erg gezellig geweest. Ik kijk minder tegen weer naar school gaan op dan normaal. ’s Avonds was een feestje, want we aten lekker wraps!

Met guacamole en tortilla chippies natuurlijk!

Zaterdag. Het eerste weekend na de vakantie. Lekker ontbijtje met geroosterde boterhammetje. Check de coole eierdop!

Onze tuin lag open, omdat hij werd opgehoogd. Ook hebben we een nieuwe schutting. J

Eindelijk hangen mijn nieuwe posters. Deze foto’s heb ik zelf gemaakt, vorige zomervakantie in Canada. Echt ongelofelijk hoe mooi het daar is.

Nog steeds zaterdag. Ik ruimde mijn kamer op en besloot eens goed oude papieren uit de zoeken. Ik vond dit blok terug met plaksels uit foldertjes. Dat had ik gemaakt voordat ik mijn blog had. Tja, ik moest toch ergens mijn gedachtes kwijt.

Oud papier en zooi die weg mag.

Opgeruimd kamertje. Hihi, zie de knuffels op mijn bed daar gezellig zitten. J 

Zaterdag. Geurkaarsje aan en het regende buiten. Gezellig. De kaars links is vanille en rechts (diegene die brandt dus) is appel-kaneel, hmmmm.

Zondag. Jaaa, het zonnetje schijnt mijn kamer binnen! Ik wordt zo blij als de zon schijnt, heerlijk vind ik dat! Ik kan niet wachten tot het echt goed lente is. Het schijnt aankomend weekend misschien wel 20 graden te worden! I hope so.

Weekend is voorbij, maar dinsdag had ik weer vrij! De leraren ging staken en ik had geluk, want al mijn lessen vielen uit. Er waren ook mensen die die dag alsnog 6 uur school hadden, haha! Ik dus niet, en ben gezellig met een vriendin wezen shoppen. Ik was goed geslaagd!

De buit is binnen. Whahaa.

Zondag. Met heel veel moeite, hebben mijn moeder en ik deze plant uit de pot gekregen. Zoals je ziet is het een en al wortel. Nu gaat deze eindelijk de grond in. Onze tuin is na het ophogen behoorlijk kaal, dus er moeten weer wat planten in!

Daar komt de plant enzooo.

Mooie bloemetjes. Check het enge konijnenbeeldje met rode ogen erachter, moehahaa!

Noortje vind het maar spannend ‘de tuin is anders’.

Toch maar even rondkijken.

Ik ben een nieuwe reinigings methode aan het testen ‘The Oil Cleansing Method’. Lees even dit artikel als je benieuwd bent. J

Ik ben verslaafd aan de IPod van mijn moeder, en vooral aan DrawSomething. Ik wil heel graag een eigen IPod, maar het is zo duur. En het duurt ook nog een tijdje voordat ik jarig ben..

Het verbaast mij een beetje hoeveel foto’s ik heb gemaakt. Ik vergeet het altijd een beetje, maar dat is eigenlijk des te leuker. Zo kijk ik zelf ook een beetje terug op wat ik die twee weken heb gedaan. Hopelijk vonden jullie het ook weer leuk!

Heb jij afgelopen twee weken nog bijzondere dingen gedaan of meegemaakt? En moest jij ook weer naar school?