Pagina's

vrijdag 23 maart 2012

Brechtjoee bestaat 1 jaar!

Hoeraaaaaaa! Mijn blog bestaat vandaag precies 1 jaar! Wat is dat ongelofelijk snel gegaan. Een jaar, dat is echt al lang! In dit artikel wil ik terug kijken op dit jaar met een aantal random cijfertjes en weetjes over mijn blog. Alleen voor vandaag is er ook een speciale verjaardags-achtergrond om iets meer die feeststemming te voelen! 

Zo, dan weten jullie dat ook weer. Ook wil ik zeggen dat ik het bloggen nog steeds heel erg leuk vind om te doen. De laatste tijd heb ik het wat drukker, dus moet het allemaal wat sneller, maar ik doe mijn best om elke dag een artikel online te hebben. Dit weekend gaat ook de zomertijd alweer in, dus dan heb ik ’s avonds een uurtje langer de tijd om foto’s te maken. Dat scheelt echt!

Ik hoop dat jullie mijn blog nog lang blijven volgen, want ik ben echt super blij met mijn bezoeksters! Als er tips zijn, zijn die natuurlijk altijd welkom!

PS. Binnenkort kunnen jullie een winactie verwachten!