Pagina's

donderdag 29 maart 2012

Favorieten van maart

De favorieten van de maand artikelen zijn toch wel leukste artikelen om te maken vind ik. Hierin bespreek – zoals de titel al zegt – elke maand mijn favoriete producten van die maand. En dan vooral producten die ik nieuw heb ontdekt. Zo kijk ik zelf ook even terug en geniet ik weer van die mooie spulletjes. Benieuwd naar mijn favorieten van deze maand? Lees dan verder.


Allereerst The Oil Cleansing Method. Dit is echt een grote favoriet van mij. Ongeveer drie weken geleden ben begonnen met deze reinigingsmethode en dit bevalt heel erg goed. Mijn huid lijkt serieus rustiger, ik ben minder rode plekjes en mijn huid is gewoon egaler. Dit is ook nog eens een hele milde en natuurlijk manier van reinigen. Als je het aan mij vraagt heeft dit alleen maar pluspunten. Lees dit artikel om hier alles over te lezen, en lees dit artikel voor mijn laatste update.

Dan mijn MAC blush in de kleur Warm Soul. Deze kwam ook al voor de favorieten van februari, maar toen had ik deze blush pas een paar daagjes. Vandaar dat ik hem nu weer laat langs komen. Het is nog steeds mijn favoriete blush op dit moment. Het is een hele subtiele blush en hij laat mij er gezonder uit zien. Ik ben fan!

Dan de dagcrème die ik al heel lang gebruik, maar waarvan ik laatst een nieuw tubetje kocht. Ik gebruik de WeledaIris dagcrème voor de droge huid en die werkt voor mij perfect. Hij voeg mijn huid heel goed, maar is ook niet te vet.

Vaseline Lanette crème heb echt al heel erg lang in huis en normaal gebruik ik dat altijd voor eczeem. Het is een hele vette crème en werkt daarom ook heel goed tegen andere droge plekjes. Ik gebruik deze crème graag voor droge plekjes in mijn gezicht en dat werkt heel erg goed!

Mijn neppe beautyblender heb ik pas een paar daagjes, maar toch hij niet ontbreken. Hiermee breng ik mijn foundation zo mooi natuurlijk en snel aan. Het enige nadeel is dat sponsjes een deel van je foundation op zuigen. Nou valt dat bij de beautyblender best mee, maar ik merk het wel. Hoe dan ook, een hele fijne en handige tool die ik sowieso nog heel veel ga gebruiken!

Na een hele tijd geen nagellak gedragen te hebben, had ik daar deze maand opeens weer zin in! En dan vooral vrolijke kleuren natuurlijk. En nailart, daar ben ik opeens ook weer helemaal gek op! Binnenkort komt er ook een paas nailart online! J

Dan iets wat niet met beauty te maken heeft, maar wel een beetje met mijn blog. Dat is het feit dat ik eindelijk Windows 7 heb! Eerst werkte ik op een Windows XP computer, op zich niks mis mee, maar hij werd wel wat traag (ook na het deleted van vele foto’s, defragmenteren enzovoorts). Mijn notebook had wel Windows 7 en daar werkte ik dan ook maar al te graag mee. Wat ik nu heb gedaan, is mijn notebook aangesloten op mijn grote scherm. Mijn notebook gebruik ik nu dus als computer eigenlijk. Het werkt geweldig! Zoveel sneller, zoveel meer mogelijkheden, zoveel mooier. Ja, ik ben er gewoon heel erg blij mee!

De lente is ook mijn favoriet deze maand, en waarschijnlijk is dit wel mijn grootste favoriet! Lekker cheesy, ja ik weet ik het! Maar oh, wat ben ik blij dat het weer langer licht en de zon schijnt. Iedereen wordt er gewoon veel vrolijker van merk ik, en ik zelf ook! Er wordt meer gelachen, iedereen zit lekker buiten. Hmmmm, heerlijk gewoon!

Wat waren jullie favorieten van deze maand? Wat zijn er nou echte aanraders?