Pagina's

zondag 4 maart 2012

Stash Update maart


Kijk in HD voor het beste beeld.
Mijn laatste stash update is al heel lang geleden, dus dat werd wel weer eens tijd. Het leek mij leuk om het deze keer in de vorm van een filmpje te doen. Jullie waren erg enthousiast vorige week over mijn eerste filmpje, dus vandaar deze zondag weer een video. Zondag wordt filmpjes dag. Er komt niet elke zondag een filmpje, maar als er een online komt, is dat op zondag. Edit: Het kastje heet Helmer en komt van Ikea, net zoals de ladeinzet, dit is de Anthonius ladeinzet. Die past echt precies in de lades van het Helmer kastje. :)

Het is mij gelukt om hem in HD te krijgen! Helaas is het niet overal even scherp. Ik film namelijk met een spiegelreflex en dat betekend dat ik steeds hardmatig scherp moet stellen. Als je met één hand filmt, is dat best lastig. 

Veel plezier met kijken en laat weten wat je er van vond!