Pagina's

maandag 5 maart 2012

Fashion wishlist maart


De trend deze lente is kleur, veel kleur, felle kleuren. Ik probeer mij meer bezig te houden met mode en dat gaat best goed eigenlijk. Door al die vrolijke kleuren in de winkels, heb ik zin gekregen in het voorjaar! En om te shoppen natuurlijk. Ik heb een wishlist gemaakt, van kleding en accessoires die ik graag wil hebben.



Broeken komen van www.zalando.nl
Om te beginnen. Je kunt er echt niet om heen. Overal zie je fel gekleurde of pastel kleurige broeken voorbij komen. Eerst had ik er mijn twijfels over, maar nu echt niet meer. Ik wil ook zo’n broek! Ik ben er nog niet helemaal uit wat voor soort kleur. Waarschijnlijk is het maar net wat ik tegen kom en hoe het mij staat.

Van www.hm.com
Blouses. Wijd vallende blouses, nonchalant een beetje in je broek gepropt. Ook dat zie je veel langs komen. Ook erg leuk vind ik! Ik heb een of twee wijdvallende blouses in de kast liggen, maar ik wil nu wel graag een lichte kleur. Een witte bijvoorbeeld, lekker zomers!

Accessoires komen van www.hippe-hebbedingetjes.nl
Dan heb ik een groot te kort aan accessoires kwam ik achter (haha). Ik ga op zoek naar meer lange kettingen. De enige lange ketting die ik heb is zo’n uilenketting. Maar ook van die 2-finger ringen vind ik heel erg vet. Ik denk dat ik online een keer wat sieraden ga bestellen, hopelijk ben ik zo wat goedkoper uit. ;)

Shirts komen van www.hm.com
T-shirts met printjes of t-shirts met teksten. Dat gaat mij nooit vervelen. Ik draag deze nu het liefst met een vestje erover. Ook in je broek vind ik dit soort shirtjes vaak erg leuk staan. Het heeft ook wel wat stoers vind ik. Hoe dan ook, ik houd van dat soort t-shirts en wil er het liefst nog een hele boel van!

Van www.invito.com
Tot slot ben ik al een hele tijd opzoek naar een mooie schooltas. Mijn tas van de Hema heeft het begeven (hij was de dun voor schoolboeken) en nu loop ik dus met een kapotte tas rond. Ik ben best kritsch, maar ik geef het niet op! Ik heb echt een nieuwe schooltas kopen en ga nu niet de eerste de beste tas kopen. De tas hierboven vind ik erg leuk, dus ik had hem besteld, maar hij is echt enorm. Hij is vooral erg lang, dus ik heb hem toch maar weer terug gestuurd. Jammer.

Tot zo ver mijn fashion wishlist. Waar ik voor naar opzoek ben, is een aparte kleur spijkerbroek, accessoires en een nieuwe schooltas. Vandaag ben ik lekker heel de dag vrij door de lerarenstakingen en ga ik lekker de stad in met twee vriendinnen. Hopelijk kom ik nog wat leuks tegen!

Wat staat er op dit moment op jouw fashion wishlist?