Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

Bestelling op Ebay


Gister zag op de op Teske’s blog dat ze idioot veel leuke sieraden had besteld bij deze verkoper op Ebay. Ik besloot er ook maar eens een kijkje te nemen. Misschien had ik dat niet moeten doen, want een uurtje later was ook mijn digitale winkelmandje gevuld met sieraden en ander goedkoop spul. Want ja, het is allemaal zo goedkoop, en daar maakt het nou eenmaal onmogelijk om het niet te kopen. Kijk mee naar wat ik besteld heb!


Links zie je een bronzen klokje. Zo een heb ik al vaker bij anderen langs zien komen, maar zelf kon ik maar geen leuke dingen. Deze vind ik écht heel erg leuk, en natuurlijk was het spotgoedkoop.

Dan bestelde ik een ketting in de vorm van een bril. Het is zo’n nerd-bril, en dat vind ik gewoon heel stoer. Ik heb geen bril nodig, dus dan maar in de vorm van een ketting.

Toen ik het blauw met wit gestreepte visje zag, twijfelde ik eerst even. Is dit niet was kinderlijk? Nee, dat vind ik niet. Ik vind hem gewoon super schattig, maar ook erg geschikt voor een 15-jarige. J

Deze bestelde Teske ook. De uilenkettingen zijn erg bekend, maar in de vorm van een elk had ik nog nooit gezien! Ik heb een uilenketting in mijn bezit en wilde deze ook heel erg graag hebben.

Ik bestelde twee kettingen met een libelle. Eerst een met een mooi blauw steentje. En later zag ik er nog een die ik eigenlijk ook wel heel mooi vond. Eerst besloot ik dat ik moest kiezen, maar dat heb ik uiteindelijk toch niet gedaan. Ze zijn toch best verschillend namelijk. De rechter heeft er meer aanhangen dan alleen een libelle, en die andere is wat simpeler. 

Over de wereldbol heb ik geen moment getwijfeld. Ik had deze al eens op andere webshops gezien, maar daar waren ze best duur. Deze kocht ik voor iets van €1,50. Ik weet het niet eens meer. Wel weet ik dat ik deze super leuk vind en waarschijnlijk ook heel veel ga dragen! 

Dan geen sieraad, maar oortjes. Waarschijnlijk herkennen jullie het probleem wel van oortjes die in de knoop zitten. Met deze oortjes heb je daar geen last van! Dit lijkt mij echt super handig.

We zijn bij de laatste twee items aangekomen. Ik kocht een neppe beautyblender, alweer, haha! Ik dacht dat ik deze wel mooi kon gebruiken voor een winactie. Vinden jullie vast wel leuk. ;)

En ook kocht ik voor het eerst nepwimpers. Natuurlijk ga ik deze niet naar school dragen, maar wel voor looks die ik maak voor mijn blog. Ik vind het de laatste tijd super leuk om echt heftige looks te maken en nepwimpers komen dan heel erg goed van pas! Waarschijnlijk wordt het eerst heel lang prutsen met aanbrengen en ik moet nog aan lijm zien te komen, maar ik geloof erin dat dat allemaal goed komt!

Tot zo ver mijn aankopen op Ebay. Dit is de tweede keer dat ik iets bestel op Ebay en tot nu toe bevalt dat heel erg goed. Het is zo idioot goedkoop. Heerlijk is dat! Ik weet niet precies hoeveel alles kostte, wel was alles onder de €2,-, behalve de beautyblender dan, die was wat duurder.

Bestellen jullie wel eens spullen via Ebay?