Pagina's

zondag 25 maart 2012

Picture Journal maart #2


Het is eind maart en daarom is het tijd voor de tweede Personal Pictures van deze maand. Of nee, geen Personal Pictures meer, deze naam vind ik eigenlijk niet echt heel leuk. De nieuwe naam is Picture Journal, deze naam vond ik erg goed passen. Deze twee weken was het super lekker weer, de lente is nu echt begonnen en je ziet gewoon dat iedereen vrolijker is. Ik geniet ervan! Super veel foto’s heb ik niet gemaakt deze keer, ik vergat het af en toe gewoon even.


Dit gebeurt bijna elke avond. Ik wil gaan slapen en wat ligt er op mijn bed? Noortje, en een berg met kleding. ;P

Whooo, de zon scheen ik besloot mijn nagels knalrood te lakken!

Filmpje van de ooglood laden. Hij was helaas wat mindere kwaliteit, omdat ik mijn compacte camera filmde, maar dat was voor een ooglook nou eenmaal wat makkelijker.

Mijn ontbijt elke ochtend, jummm!

Vrijdag ochtend naar school fietsen. Ik fiets langs een drukke autoweg, maar halverwege zie je de binnenstad van Gouda al liggen. Dat vind ik echt een leuk gezicht.

Narcissen langs de weg!

Nog steeds vrijdag. Lekker buiten zitten in de pauze met een strak blauwe lucht. Ooooh, wat is dat fijn! Buiten is er sowieso véél meer ruimte om te zitten dan in de school en je zit ook nog eens lekker in de zon. Daarnaast komt er in de grote pauze een ijscoman langs, yesss! Helemaal perfect.

Nu nog een lange broek aan, maar niet voor lang! Ik hoop dat we binnenkort al weer korte broeken kunnen dragen.

Voor CKV (culturele kunst vorming) moesten we een sprookje schrijven. Het sprookje hadden we al af, maar we wilden het nog printen op roze papier, er een soort boekje van maken en beplakken met stickers. Tijdens een studie uurtje hebben dat dus even gedaan. Oh, ik eindigde met een arm vol met stickers. Tja.. ;)
Bloemetjes in de tuin!

Noortje.

Noortje gaat ook lekker zonnen in de tuin. Lief.

Pindakaas met jam, eiersalade en ham. Lekkerrrrr!

Dat waren de foto’s van afgelopen twee weken. Of eigenlijk vooral van afgelopen vrijdag. Toen besefte ik mij opeens dat ik nog wat foto’s moest maken, oeps! Voor de volgende keer zal ik proberen wat meer te fotograferen. J

Hebben jullie afgelopen twee weken nog iets spannends, bijzonders gedaan en hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer?