Pagina's

vrijdag 16 maart 2012

EOTD: Spring Feelings

Het lekkere weer van gisteren, verdient ook een zonnige ooglook. Dit heb ik niet overdag gedragen, maar toen ik thuis kwam van gezellig een ijsje eten in de stad, had ik hier opeens zit in. Ik pakte mijn 40 shimmer palette er weer eens bij voor véél keuze uit kleuren. Ik heb gewoon een aantal vrolijke kleuren gekozen en daar kwam deze ooglook uit.

Het leuke aan wilde oogschaduw looks maken, vind ik dat je jezelf er ook mee kunt verassen. Meestal heb ik al wel een beeld in mijn hoofd van wat ik wil gaan maken, maar écht precies hetzelfde wordt het nooit. Het leuk om toch een beetje improviseren en meestal pakt dit nog eens leuk uit ook!

Hier zie je een full face. Hebben jullie ook dat je wimpers vele malen langer lijken als je oogschaduw op hebt?

Oranje en roze zijn niet bepaald standaard kleuren om te gebruiken. Dat komt natuurlijk omdat ze erg opvallend zijn, maar ook omdat ze je een beetje ziek kunnen laten ogen. In combinatie met bruin, is het daar in tegen erg goed te dragen vind ik zelf. Het blijft erg heftig, maar voor een feestje kan dit erg leuk zijn.

Ik hield de rest van mijn gezicht erg rustig. Maar doordat ik deze look maakte rond vijf uur ’s middags is dit er eigenlijk al wel af. Ik droeg op mijn gezicht een heel klein beetje foundation, wat poeder en MAC Warm Soul op mijn wangen. Dit is echt mijn favoriete blush op dit moment. Je ziet hem niet heel erg, maar het geeft je wel een hele mooie gezonde gloed. Het is ook het glansje dat de blush afgeeft wat ik erg mooi vind.

Alle gebruikte producten
Gezicht:
-        Catrice Photo Finish foundation
-        L’Oréal True Match foundation (ik meng twee foundations voor de goede kleur)
-        Catrice Welcome To Las Vegas transparante poeder
-        MAC Mineralized blush in Warm Soul
-        Catrice Eyebrow kit

Ogen:
-        Hema oogschaduwbasis
-        Boozyshop 40 shimmer palette
-        Zwart oogpotlood, merkloos
-        Catrice Allround waterproof mascara

Maken jullie wel eens heftige oogschaduwlooks, gewoon voor de lol, of houden jullie het liever bij naturel?