Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Review: 'De neppe' beautyblender

Bijna drie weken geleden bestelde ik een neppe beautyblender op Ebay. Ik wilde al zo lang een beautyblender proberen, maar de prijs hield mij tegen. €12,99 voor een spons vind ik toch wat veel. Gelukkig wordt tegenwoordig bijna alles voor veel goedkoper aangeboden op Ebay, dus ik besloot de gok te wagen en zo'n nepperd te bestellen. Lees verder voor mijn review over deze neppe beautyblender.

Als je het zou vergelijken met ‘de echte’, valt je waarschijnlijk gelijk de vorm op. De beautyblender staat bekend om zijn ei vorm en de neon roze kleur. Een ei vorm heeft die van mij niet, maar het neon-roze is aanwezig! Je kan trouwens bij deze nepperd kiezen uit verschillende neon-kleuren, leuk! De spons is zachter van textuur dan ik had verwacht, maar ook steviger dan ik dacht.



Als we hem nat gaan maken met water groeit hij gelijk! Hij word bijna twee keer zo groot als hij helemaal nat is. En als je hem even uitknijpt is hij bijna gelijk helemaal droog, echt handig! Na het uitknijpen is hij wel weer iets gekrompen, maar hij blijft aardig groot vind ik.

Hier zie je mijn huid zonder foundation. Een hele onzuivere huid heb ik niet. Waar ik wel last van heb zijn rode plekjes op mijn wangen (couperose) en wat droge plekjes. Die zijn op de foto niet echt goed zichtbaar.

En hier heb foundation aangebracht met de beautyblender. Het geeft een heel mooi natuurlijk effect vind ik. Met het aanbrengen merk ik wel dat hij een klein deel van mijn foundation opzuigt. Dat is nou eenmaal het nadeel van sponzen. Ik moet wel zeggen dat hij minder opzuigt dan een 'normale' spons.

Foundation aanbrengen met deze spons is echt heel erg wennen. De eerste keer dacht ik dat ik niks aan het aanbrengen was, omdat ik niks voelde en zag zitten. Toch ik wel degelijk foundation op, want mijn huid was egaler. Hij brengt de foundation gewoon heel erg subtiel en natuurlijk aan, je ziet totaal niet dat ik foundation draag, maar je hebt wel een mooie egale huid! Wauw, echt super. Dat is wat we willen natuurlijk!


Ik bestelde mijn neppe beautyblender bij deze verkoper op Ebay voor zo'n 5 euro, maar later vond ik hem hier nog goedkoper voor slechts 2 euro en 50 cent!

Conclusie: Ik ben aangenaam verast door deze spons. Ik had er al massa’s positieve reviews overgelezen, maar toch verbaast het mij. Het werkt namelijk heel anders dan ik had verwacht. Ik zag eerst nauwelijks dat ik foundation aan het aanbrengen was, omdat het zó subtiel en natuurlijk eruit ziet.

Houd mijn blog in de gaten, want binnenkort komt er een winactie met deze neppe beautyblender! Ik heb er nog een besteld en deze moet snel binnenkomen.