Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

Shoplog 6 maart


Dinsdag had ik een dag vrij van school in verband met de staking van de leraren. Samen met een vriendin ben ik wezen shoppen, gewoon in Gouda, en voor mijn doen ben ik best goed geslaagd. Vooral qua kleding heb ik een aantal leuke dingen gekocht. Lees snel verder voor mijn shoplog!

Het was voor de verandering eens heerlijk rustig in de stad, misschien dat ik daardoor ook beter slaagde. Zo kun je eens rustig tussen de kleding kijken en zie je wat meer. Ik ga vaker shoppen op een doordeweekse dag, of nou ja, als ik niet naar school hoef dan. ;)

We begonnen bij de Only. Bij Only verkopen ze naar mijn mening erg veel leuke kleding. Helaas is het niet heel goedkoop, dus ik ga er meestal niet met al te veel weg. Ik kocht een wijde cropped top. Hij was er in verschillende kleuren en kostte €19,95. Dat vind ik toch best veel voor een shirt.

Bij C&A hadden is er normaal niet zo heel veel leuks te vinden, maar nu vond ik er best leuke lente kleding tussen zitten! Hier kocht ik niks van, maar ik kocht wel drie riempjes. Deze waren drie voor €6,-. Niet duur toch?

Bij Blokker een setje van tien geurkaarsjes voor €2,-. Ik heb ze in de geur vanille, daar ben ik echt gek op. Sinds kort brand ik wat vaker geurkaarsen. Heerlijk vind ik dat.

Bij de WE kijk ik eigenlijk nooit, maar dat ik ga zeker vaker doen! Bij de WE kocht ik een vrolijk gestreept vestje.  Dit vestje trok gelijk mijn aandacht, maar ik twijfelde nog wel een beetje over de feloranje strepen. Toen ik het aan had, vond ik dat toch heel erg leuk staan, dus ik nam hem mee.

Ik wilde bijna gaan afrekenen, toen ik dit t-shirt zag hangen voor €9,95, in plaats van €19,95. Het shirt heeft een wat hogere hals dan ik gewent ben, maar dat vind juist wel leuk aan dit t-shirt.

Hier draag ik het t-shirt met een vestje erover heen. J

Dat was mijn shoplog. Voor mijn doen heb ik dus goed geslaagd, en onverwachts heb ik toch aardig wat kleding gekocht. Het was een erg gezellige middag, en tussen de middag hadden we nog wat gegeten bij de Hema. Ik wil echt vaker op een doordeweekse dag gaan shoppen. Het is dan zo heerlijk rustig, en zelfs het zonnetje ging schijnen! Van mij mogen de leraren wel vaker staken! ;)

Waar en wanneer ga jij het liefste shoppen?