Pagina's

woensdag 7 september 2011

Shoplog: nieuwe schoenen en meer..


Het werd tijd voor nieuwe schoenen en kleding voor de herfst. In mijn artikel over de fashion noob en je eigen stijl ontdekken vertelde ik dit al. Eigenlijk was ik opzoek naar enkellaarzen, het liefst met hakken, maar het is iets heel anders geworden. Het werden stoere, maar toch vrouwelijke sneakers en ik ben er hartstikke blij mee!




Dit zijn ze dan. Ik vond ze bij de Perry Sport, eigenlijk was ik helemaal niet van plan om hier te kijken voor schoenen, maar mijn moeder moest nog wat terug brengen. Toen zag ik deze en ze waren nog eens met korting ook. Het zijn niet van die brede en lompe – sorry als ik mensen beledig – sneakers, nee ze zijn mooi smal en hebben wel wat vrouwelijks vind ik. Ze waren eerst 70 euro, maar nu kostte ze 50. Ook ging er nog 7,5% af, dankzij de CJP-pas.




Verder heb ik bij de Only gekeken. Hier viel mijn blik op dit stoere vestje baseballvestje. Ik weet het, bijna iedereen heeft al zo'n vestje, maar dat maakt mij helemaal niet uit. Ze hadden hem ook in het rood, grijs en wat feller blauw, maar dit donkere blauw vond ik mooier. Hij staat zowel open als dicht erg leuk en ook is hij héérlijk zacht van binnen. Het is echt zo’n vestje wat je even lekker snel aan kan doen en ook gewoon naar school kunt dragen met een simpel hempje eronder. Ik ben er erg blij mee!


Nog wat leuks.. Die middag kwam mijn opa en hij had nog een cadeau voor mijn verjaardag mee gebracht! Een cadeaubon van de Douglas. Echt super leuk! Ik had er al twee gekregen, dus nu kan ik heerlijk gaan shoppen bij de Douglas en de MAC. Als er een MAC in de Douglass zit, is de kaart daar namelijk ook gewoon geldig.

Ik kom bijna nooit in de Douglas, dus ik heb maar even opgezocht wat ze allemaal verkopen. Nou, echt bijna alles, super! Ik heb helemaal zin om daar te gaan shoppen. Ik wil nu een keer voor de wat duurdere merken gaan.

Hebben jullie al leuke kleding en schoenen (en make-up?) voor de herfst?

Liefs,
Brechtje.