Pagina's

donderdag 1 maart 2012

Favorieten van februari


Vandaag is het 1 maart, en het is tijd voor de favorieten van de afgelopen maand, februari. Wat een timing! Ik heb zin in maart, het moet lente worden! Ik kan niet wachten op blaadjes aan de bomen en een fijn lente zonnetje. Maar nu weer even terug naar februari, ik heb deze maand weer wat fijne producten ontdekt en herontdekt, dus lees snel verder!

Catrice Photo Finish foundation
Yes, ik kan hem weer gebruiken! In de zomer stond deze hoog in mijn favorieten lijstje, maar helaas is deze in de winter echt te donker voor mij. Ik gebruikte daarom een tijdje de L’Oréal True Match foundation, maar die vind ik toch wat te dun en hij was eigenlijk te roze voor mij. Ik moet een gele ondertoon hebben. Wat ik nu doe is deze twee foundations mengen, zo is het de perfecte kleur voor nu! Yay!

MAC Mineralized blush in Warm Soul
Eigenlijk kan ik het niet echt een favoriet van februari noemen, aangezien ik hem vorige week vrijdag pas kocht. Maar ach, ik ben er zo blij mee en ik vind het zo mooi! Het is echt een super mooie kleur, wauw, wauw, wauw. Er komt nog een uitgebreide review over, met heel veel foto’s van deze beauty.

L’Oréal Triple Active reinigingsmelk voor de droge huid
Ik gebruik deze al bijna een jaar, maar toch wil ik hem weer even voorbij laten komen. Ik heb hier namelijk iets nieuws mee ontdekt! Ik reinig mijn gezicht hiermee voordat ik ga douchen, maar in plaats van dat ik hem helemaal weer weg was met een washandje, dep ik het alleen een beetje eraf. Er blijft dus een vettig laagje op mijn gezicht zitten en heb een minder droge huid als ik onder de douche vandaan kom. Dat werkt zo goed en eigenlijk is het heel simpel.

Dove Invisible Dry deodorantstick
Over deze deodorant kwam gister al een lovende review over online. En ja, wat kan ik daar eigenlijk nog aan toevoegen. Met deze deodorant de hele dag niet last van zweten, en ik zou zeggen, lees mijn review even!

Essence Special Effect topper in Night In Vegas
Een flaky bij een budget drogisterij merk. Toen ik dat hoorde moest ik deze gelijk hebben. In een NOTD van laatst kwam hij al voorbij en hij pretty! Flaky’s zijn een speciaal soort glittertjes voor over je nagellak heen, het zijn meer vlokjes. Ik vind deze flaky echt heel erg mooi en ga hem zeker nog vaak dragen!

Essence Stay All Day 16h concealer
Deze had ik al best lang, maar ik hem herontdekt. Een erg fijn concealer voor een laag prijsje. Deze meeste budget concealers zijn erg waterig, maar deze niet en hij blijft goed zitten. Daarnaast is het mijn kleur, wat heel fijn is, want vaak zijn concealers van Essence en Catrice te donker voor mij. Hij begint al op te raken, dus het wordt tijd voor een nieuwe!

Essence Lash & Brow gel
Het wordt wel een Essence rijtje dit. Maar goed, deze gel zou je kunnen gebruiken voor je wimpers en wenkbrauwen. Ik gebruik hem als wenkbrauwgel en hij is echt heel fijn! Je wenkbrauwen blijven goed in model zitten, maar het wordt niet hard of iets dergelijks. Ik hoor er al zo lang goede dingen over, en nu ben ik ook fan! Hier komt binnenkort nog een review over.

Tot zo ver mijn favorieten van de maand februari. Ik ben heel enthousiast over al deze producten. Het meest blij ben ik mijn MAC blush en het feit dat ik mijn Catrice foundation weer kan dragen. En de deodorant en wenkbrauwgel vind ik ook super! Grappig dat je zo blij kunt worden van fijne producten eigenlijk.

Heb jij nog (nieuwe) producten (her)ontdekt deze maand?