Pagina's

maandag 2 april 2012

Zoeken naar inspiratie en tijd

Tumblr_m0ox9xxdm01rnia9do1_500_large
Deze eekhoorn is cool
Vandaag is er geen update. En gister was er ook al geen een. Sorry meiden, ik doe mijn best, maar ik heb het best druk op dit moment. Ik zou het liefst lekker lang met een artikel bezig zijn, net zo lang eraan werken tot het  perfect is, maar daar heb gewoon even geen tijd voor. De laatste tijd maak ik mijn artikelen meestal ook even snel, snel, snel. Dat is natuurlijk jammer.

Daarnaast had ik ook even geen inspiratie voor een nieuw artikel. Dat heb ik soms gewoon even, over een tijdje heb ik vast wel weer een idee. Of dan heb ik weer wat nieuws gekocht om over te schrijven. Morgen staat er hopelijk weer een artikel online voor jullie. Maar vandaag dus even niet, ik hoop dat jullie dat begrijpen! En terwijl ik dit aan het schrijven heb, schieten mij er alweer een paar ideetjes te binnen. Dat is dus voor morgen, nu moet ik naar school.

Zijn er nog requests? En hoe is jullie dag? :) 

Tumblr_lh5058o8xb1qhr9uxo1_500_large_large

Tumblr_m1k88filqy1qi23vmo1_500_large