Pagina's

vrijdag 2 maart 2012

Review: MAC blush in Warm Soul


Yes, vandaag is het tijd voor een review van een MAC product! Dat doe ik niet zo vaak. In de vakantie ben ik naar Utrecht geweest en daar kocht ik mijn tweede product van MAC. Ik ging net zoals de eerste keer voor een blush, maar deze keer niet zo maar een blush, nee een mineralized blush. Een gebakken blush, eentje die bol is, mooi! Ik kan niet wachten om jullie meer foto’s te laten zien van dit mooie product!

Een blush van MAC komt net zoals alle MAC producten in een mooi, strak, zwart doosje. Daarom heen zat dan weer een kartonnen MAC tasje, natuurlijk ook weer in het zwart en in strakke letters MAC erop. De verpakking van de blush zelf is ook zwart en van stevig plastic. 

De kleur die ik heb is Warm Soul. Ik vertelde aan de MUA bij MAC dat ik opzoek was naar een Mineralized blush en zij raadde mij deze aan. Het is erg lichte kleur, maar in de winter heb ik ook een hele lichte huid, dus staat dat wel mooi. Verder is het, zoals de naam als zegt, een mooie warme kleur. Ik vind het een erg mooi mix tussen licht roze en peachy, heel erg mooi vind ik zelf. Op de foto's lijkt hij meer roze dan in het echt. Ik weet eigenlijk zeker dat deze kleur bijna iedereen wel mooi zal staan. Het is gewoon heel erg natuurlijk en in mijn ogen is het bijna de perfecte blush kleur.



Een swatch. Dit is slechts een veegje, kijk nou hoe gepigmenteerd! Ik vind de kleur super mooi! Omdat het een gebakken blush is, is hij wel wat zacht en poederig. Met een veegje heb je al veel poeder op je kwast, dus je moet een beetje oefenen met doseren. Gewoon een dipje is precies genoeg. Zoals je ziet zit er een lichte shimmer in, dit geeft je een mooie gezonde gloed.

Zonder blush. Sorry voor mijn net wakkere hoofd, ik kijk nog behoorlijk slaperig.

Met blush. Ik hoop jullie het kunnen zien, het geeft je zo’n mooie gezonde uitstraling! Het is helaas niet heel goed te zien op de foto, misschien had ik het wat heftiger aan moeten brengen.

Het is duidelijk dat ik heel erg enthousiast ben over deze blush. Na wat research via Google, kwam ik er achter dat ik niet te enige ben. Er zijn zelfs meiden die hem helemaal op hebben gemaakt, wow! Dat doe je niet zo snel met een blush!

Conclusie: Ik kan niet stoppen met zeggen hoe mooi ik de kleur vind! Waarschijnlijk staat deze kleur bijna iedereen wel. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat hij wat poederig is, maar je moet gewoon niet te hard vegen. Dan is dat ook geen probleem meer.

Wat vinden jullie van deze blush?