Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Nieuwe LE's Essence en Catrice


Essence en Catrice komen binnenkort allebei met een nieuwe collectie! Beide collecties hebben – je raad het al – veel vrolijke en zomerse kleuren. Het leek mij wel leuk om deze twee collecties samen in een artikel te laten zien.

  
Hierboven zie je de Limited Edtion ‘Soul Sista’ van Essence. Deze ligt vanaf half maart tot begin april in de schappen. De collectie bevat twee oogschaduw palettes, twee glitter eyeliners, twee lipglosses, een vloeibare bronzer en een bronzer in poedervorm, een kabukikwast en natuurlijk een aantal nagellakjes.

Waar ik zelf het meest benieuwd naar ben is de vloeibare bronzer. Voor zover ik weet heeft Essence dit nog nooit uitgebracht. Verder vind ik het rechter oogschduwpalette erg mooi en de nagellak vind ik ook erg leuk. Ja, ik ben wel enthousiast over deze collectie!

Dan de Limited Edtion van Catrice, deze komt wat later uit, namelijk pas eind mei. De collectie heet Revoltaire en hiermee gaat Catrice ook voor felle kleuren. In deze collectie zit een soort ombre poeder blush, drie lipsticks, een lipkwastje, twee oogschaduwdoosjes en een paar nagellakjes.

Die ombre blush, wauw! MAC heeft ook een keer een ombre blush gehad in een LE, daar was ik toen ook helemaal weg van. Deze van Catrice wil ik heel graag hebben. En ook die oogschaduwdoosjes vind ik prachtig. Hoe het eruit ziet natuurlijk, maar het zijn ook erg mooie kleuren. Catrice zegt zelf voor fel te gaan, maar persoonlijk vind ik dat wel mee vallen eigenlijk. Ik kan niet wachten tot deze collectie uit komt!

Het is wel duidelijk dat ik de collectie van Essence leuk vind, maar die van Catrice vind ik echt super. Ik ben benieuwd naar jullie mening! Wat vinden jullie van deze Limited Editions?