Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

Winactie: neppe beautyblender en ketting

23 maart bestond mijn blog precies 1 jaar en ik dat moet gevierd worden! Ik had jullie een winactie beloofd en hier is die dan! Waarschijnlijk zullen de prijzen wel in de smaak vallen, want beide items kwam al meerdere langs op mijn blog en toen waren jullie er ook erg enthousiast over. Ik heb het over de neppe beautyblender en een ketting met een wereldbol. Klik snel verder om te lezen hoe je mee kunt doen!

Je kunt dus een ketting met een hangertje met een wereldbol winnen, ook hangt er halverwege het kettinkje nog een kleine verrekijker. Leuk detail! Verwacht geen super kwaliteit, het gewoon van metaal gemaakt, niks bijzonder, maar wel een erg leuke accessoire. Ik heb hem zelf ook en draag het heel graag. De neppe beautyblender heb ik laatst nog gereviewd, want is dit een handige tool! Lees hier mijn review.


Beide items heb ik zelf ook in mijn bezit. Over beide ben ik super tevreden en in de reacties gaven jullie aan ze ook wel erg leuk te vinden. Dit is dus je kans, doe mee en win ze! 

De rechter ketting die nog in de verpakking zit is voor een van jullie. Die ander had ik zelf al.
Genoeg gepraat, hoe kun je meedoen?
Wat is verplicht om mee te doen:
-      Volg mijn blog via Bloglovin’
-      Volg mijn blog via Google Friend Connect
-      Plaats een reactie om te laten weten dat je mee doet en vermeld ook eventueel welke extra dingen je hebt gedaan

Extra dingen, hoe maak je meer kans:
-      Like deze post op Bloglovin’ (+1 winkans)
-      Plaats een stukje op je blog over deze winactie (+2 winkansen)


Ik hoop dat jullie allemaal mee willen doen, wie niet waagt wie niet wint! Waag dus gewoon eens een kansje. Meedoen kan tot en met donderdag 12 april. Op vrijdag 13 april (whoee, vrijdag de dertiende!) maak ik ’s ochtends de winnaar bekend! Edit: bezoeksters uit België kunnen ook gewoon meedoen! :)

Veel succes allemaal!