Pagina's

zondag 11 december 2011

Winactie, 100 volgers en 200e post


Deze zondag ga ik jullie blij maken met een winactie! Laatst plaatste ik mijn 200e post, haalde ik de 100 volgers via GFC en de 75 via Bloglovin’. Om al deze redenen wilde ik al heel lang een winactie houden voor jullie, maar ik moest natuurlijk eerst opzoek naar leuke prijsjes. Klik snel verder om te zien hoe en wat er te winnen valt.




Hierboven zie je de prijzen. Een make-uppakketje van MAX met daarin een mascara, een zwart oogpotlood en een oogschaduw palletje met mooie donkere en zwarte kleuren. Perfect voor een smokey eye met kerst of gala bijvoorbeeld. Verder een zakje met 8 fimocanes, dit zie je de laatste tijd helaas wat minder, maar ik vind het nog steeds erg leuk. En tot slot twee blauwe bedelarmbandjes. Dat zijn de prijzen, maar wat moet je doen om deze te winnen?

Om mee te doen:
-        Volg mij via GFC en via Bloglovin’
-        Geef in de comments aan dat je mee doet en laat je je e-mailadres achter
-        Je moet in Nederland of België wonen

Hoe maak je extra kans:
-        Like dit bericht op Bloglovin’ = +1
-        Plaats een link naar dit bericht op jouw blog of in een bericht op jouw blog = +2

De winactie loopt tot zondag 25 december 23:59. Maandag maak ik dan de winnares bekend. Deze zal random worden gekozen via de fruitmachine.

Ik hoop dat jullie allemaal mee willen doen!

Liefs,
Brechtje.


EDIT: je kunt nu niet meer mee doen, de winnares is al bekend gemaakt