Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

Mijn favoriete parfums


Met dit lekkere weer is het ook weer tijd voor lekkere lichte parfummetjes. En eigenlijk draag ik deze geuren gewoon het hele jaar door, ik houd van lichte, bloemige geuren en dit zie je ook goed terug komen in mijn favorieten parfums op dit moment. Echt heel veel parfum heb ik niet, omdat ik best kritisch ben met geuren. De frisse, lichte, bloemen geuren waar ik houd, lijken al snel op wc verfrisser. En ja, daar wil je niet naar ruiken he.

Christina Aquilera Royal Desire. Dat was wel te verwachten volgens mij, dit parfum draag ik het meest en het blijft een grote favoriet. Hij staat zelfs in mijn header. De laatste tijd draag ik deze iets minder, omdat ik gewoon even zin heb in iets anders. Ik blijf het een heerlijk geur vinden, maar afwisseling is ook goed vind. Er zijn drie groottes te koop van dit parfum, met allemaal een ander detail. Lees er alles over in mijn review over dit parfum.

SUN van Jil Sander is heel erg bekend. Persoonlijk vind ik dit een vrij zware geur, vooral voor mijn doen. Toch vind ik deze geur zo lekker en ook nu het lekkerder weer wordt begin ik deze meer te dragen. Niet heel logisch, zwaardere geuren namelijk meestak meer bij de winter. Ondanks dat vind ik dit een heel lekker parfum om nu te dragen.

Dan het parfum dat momenteel op mijn wishlist staat. Het Zwitsal parfum. Gewoon het Zwitsal geurtje, deze heb ik al meerdere keren geroken en ik blijf het een heerlijk parfum vinden. Het enige wat mij een beetje tegenhoud, is dat je in feite toch een soort van naar baby’s ruikt.. Of valt dat wel mee? 


Daarnaast kan ik niet wachten op alle zomeredities van geuren. Ik vind dat Escada altijd hele lekkere zomer Limited Edtion geuren heeft. En vorig jaar was er ook SUN Jil Sander Limited Edition. O, en Kruivat komt binnenkort met 6 eigen parfums die elk zijn geïnspireerd op een designersparfum, en dit dan voor slechts €6,99. Ik ben benieuwd! Tip: Parfum is bij Kruidvat meestal velen malen goedkoper dan bij Douglas of Ici Paris.

Wat is absoluut jouw favoriete parfum?