Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

Tag: about me


Gister zag ik deze tag voorbij komen op de blog van Myrthe en toen zag ik dat ze mij had getagd! Echt leuk, nog bedankt daarvoor Myrthe! Dus vandaag ga ik de ‘About Me’ tag invullen en ik ga ook een paar mensen taggen. Klik verder en kom meer over mij te weten!

Heb je een tweede naam?
Ja, die heb ik! Maar sorry, die ga ik niet vertellen. Net zoals mijn achternaam, dat soort dingen zet ik liever niet op Internet.

Wat is je favoriete vak op school?
Uhm, tja. Ik heb niet echt een favoriet vak. Vorig jaar was dat beeldende vorming, maar dat heb ik nu jammer genoeg niet meer. Ik vind CKV (culturele kunst vorming) wel een leuk vak, omdat je leuke opdrachten krijg. We zijn nu bijvoorbeeld bezig met een film te maken. Alleen zijn de lessen erg saai.

2122309847_3066f8b2d5_z_large
bron

Wat is je favoriete drankje?
Ik vind Spite en cola erg lekker, maar meestal drink ik gewoon water. Ik houd gewoon van water, haha! Het is lekker fris. O, en natuurlijk Starbucks! Bij Starbucks neem ik meestal Frappuchino Caramel of een Coffe Mocha.

Wat is je favoriete nummer op dit moment?
Eigenlijk heb ik meerdere nummers die ik erg leuk vind. The A team van Ed Sheeran, Videogames van Lana Del Rey. Maar mijn favoriet is denk ik toch Goodlife van OneRepublic.

Hoe ga je je kinderen noemen?
Haha, dit vind ik best een grappig vraag! Dat vroegen we op de basisschool altijd aan elkaar, maar het blijft leuk om te vragen natuurlijk! Voor een meisje vind ik Sarah en Hannah mooie namen en voor een jongen vind ik Pepijn erg leuk.

Doe je aan een sport?
Uhm, nee ik ben een beetje lui. Maar ik ben welk opzoek naar een leuke sport. Ik wil weer iets gaan doen met dansen, maar ik weet nog niet precies wat.


Favoriete boek?
Op dit moment heb ik helemaal verslaafd aan Shopaholic. Ik ben nu bezig in het tweede deel, en het is geweldig! Het is grappig en ook wel een beetje herkenbaar soms. Ik houd van die serie!

Favoriete kleur?
Rood, dat is het eigenlijk altijd wel geweest. En paars vind ik ook mooi.
J

Favoriete dier?
Ik zeg altijd gelijk een kat, maar dat is eigenlijk omdat dat mijn huisdier is. Dus ja, ik zeg maar weer gewoon kat.

Favoriet parfum?
Christina Aguilera Royal Desire. Klik hier voor mijn review.



Favoriete vakantie?
Dat was zeker weten vorige zomervakantie. Toen ging ik naar Canada met familie en dat was zó leuk! De natuur is prachtig, de mensen zijn zo aardig, het is gewoon een geweldig land. Ik wil heel graag weer een keer terug naar Canada! Hier heb ik ook een verslag over geschreven met een veel foto's, klik hier.

Ben je afgestudeerd op de middelbare school?
Nee. Dat zou trouwens wel kunnen, stel ik zou mavo doen dan zou ik dit jaar (op mijn 15e!) afstuderen. Maar gelukkig moet ik nog twee jaar, zo heb ik nog lang genoeg de tijd om te bedenken wat ik hierna wil gaan doen.

Ben je ooit het land uit geweest?
Ja, ik ga eigenlijk bijna elke zomervakantie naar het buitenland.

Spreek je een andere taal?
Niet echt vloeiend, maar ik leer Engels en Frans op school. Duits heb ik vorig jaar gelijk laten vallen, want dat vind ik echt een vreselijk taal. Sorry.

Heb je broers of zussen?
Ja, ik heb een broertje. Hij is nu 11 en hij heeft krullen. Hij heeft ook een naam maar die ga ik niet vertellen.

Tumblr_lx4htqtyle1r92lgmo1_500_large_large
bron
Wat is je favoriete winkel?
Hema en Kruidvat. Hema omdat het gewoon zo vertrouwd en gezellig is, en Kruidvat vanwege de make-up die ze er verkopen.

Wat is je favoriete restaurant?
Ik heb niet echt een favoriet restaurant, en eigenlijk vind ik het ook wel leuk om gewoon thuis te eten.

Ga je graag naar school?
Jawel, alleen de toetsen en het huiswerk is een beetje jammer. Ik bedenk mij best wel vaak hoe leuk school zou kunnen zijn zonder toetsen en huiswerk. :’)

Favoriete YouTuber?
Ik volg best veel YouTubers, maar vergeet de filmpjes heel vaak te kijken. Ik kijk naar de filmpjes van VeraCamilla en Teske, ik denk dat zij mijn favoriete YouTubers zijn.

Favoriete film?
Ik houd wel van films, maar ik heb geen favoriete. Dat komt omdat na 1 keer kijken is het meestal wel genoeg vind. Een tweede keer vind ik meestal al een beetje saai worden. Laatst keek ik The Hangover en die vond ik wel geweldig! Die zou ik denk ik nog wel een tweede keer willen zien.

bron

Favoriete tv-show?
Sinds kort kijk ik New Girl en dat vind ik zo leuk, dat is absoluut mijn favoriete serie! Verder kijk ik ook Modern Family, The Voice Of Holland, Wie Is De Mol (vind ik ook heel erg leuk!) en af en toe Glee.

PC of MAC?
PC, ik heb nog nooit op een MAC gezeten. Het schijnt heel fijn te werken, dus wil het wel eens proberen.

Welke GSM heb je?
Ik heb een Samsung Ch@t 335. En eigenlijk doe ik er helemaal niks mee. Behalve af en toe bellen en smsen als dat nodig is. Veel jongeren zijn helemaal verslaafd aan hun mobiel, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel mee.

Hoe lang ben je?
Leuke vraag, ik ben echt een ukkie, haha! Ik ben 1,60.

Pfoe, dat waren veel vragen! Nu ga ik natuurlijk ook een paar mensen taggen:
-        Beautylizious
-        Charile
-        Yara
-        Emma en Roos
-        Paola

Als je hier niet tussen staat, maar je wilt wel graag de tag doen, mag dat natuurlijk ook!

Liefs,
Brechtje.