Pagina's

vrijdag 20 januari 2012

Review: Catrice Allround waterproof mascara


Over de Catrice Allround mascara schreef ik al eens een review, maar nu heb ik ook de waterproof versie. De non-waterproof is tijden mijn grote favoriet geweest, goede reden om ook de waterproof versie eens te proberen. Benieuwd of ik hier ook zo enthousiast over ben?

Hier zie je de waterproof en non-waterproof naast elkaar. De rode is non-waterproof en de blauwe (van water, logisch) is waterproof. Je zou denken dat ze precies hetzelfde werken, maar dat is niet altijd zo. Waterproof mascara brengt vaak wat lastiger aan vind ik. En ook haalt het lastiger weg, ook wel begrijpelijk het hoort er ook niet zomaar af te gaan na een regenbuitje.

De verpakking is simpel, maar wel leuk. Het is een soort kogelvorm en is felblauw, dat valt wel goed op. Ik heb er niet veel op of aan te aan te merken eigenlijk.

Het is een kwastje van haartjes. Ik merk dat dit subtieler aanbrengt dan rubberen kwastjes, dat vind ik persoonlijk wel fijn. Dit voorkomt spinnenpoten en ik heb ook het idee dat het de wimpers beter separeert. Altijd fijn natuurlijk!

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara.

En dit met de Catrice Allround waterproof mascara. De mascara separeert de wimpers inderdaad goed! Het maakt ze langer en heeft ze volume. Ik ben er echt heel tevreden over! Zoals ik al zei brengt hij subtiel aan, dus je moet meerdere laagjes aanbrengen, maar dat vind ik wel fijn.

De mascara is ook wel goed waterproof, een regenbui overleeft hij goed. Een halfuur douche daarin tegen niet, maar dat hoeft ook niet vind ik.

Conclusie: Een erg fijne mascara die mijn wimpers langer maakt en meer volume geeft. Hij is niet super waterproof, maar overleeft gemakkelijk een regenbuitje. Hij kost €3,79 en dat vind ik een erg mooi prijs voor zo’n fijne mascara!

Wat vinden jullie?

Liefs,
Brechtje.