Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

Mini shoplog Kruidvat


Mini shoplog, de titel zegt het al, ik heb niet heel erg veel geshopt. Maar ik vond het leuk genoeg om het toch even te laten zien. Vorig weekend ging ik even met mijn moeder de stad in en gingen we ook even naar de Kruidvat. Hier hebben we allebei wat gekocht. Klik verder om te zien wat we allemaal kochten.

Helemaal links zie je een mascara van Catrice. Mijn waterproof mascara van Essence was helemaal uitgedroogd, dus ik wilde wel graag een nieuwe hebben. Das wel handig met al die regen van de laatste tijd. De non-waterproof versie heb ik al en hier ben ik erg tevreden over, dus besloot ik de waterproof versie eens te proberen. Willen jullie hier een review van zien? De waterproof mascara kost €3,79.

In het midden zie je een transparante fixing poeder van Catrice uit de Welcome To Las Vegas collectie. Deze collectie is er inmiddels alweer uit, en ik vond de poeder in een kortingsbak. Hij was afgeprijst naar €2,50.

Dan wilde ik al een tijdje een echte goede dagcrème voor de droge huid kopen. Ik heb die van Weleda voor de gevoelige huid en deze vind ik super fijn, maar hydrateerd toch niet goed genoeg. Daarom nam die van Weleda voor de droge tot zeer droge huid. Hier komt sowieso een review over, ik kan alvast verklappen dat ik er erg enthousiast over ben! Hij kostte €10,75 bij de VitamineStore, ik denk dat hij bij de Tuinen ook zoiets kost.

En tot slot kocht mijn moeder een paarse eyeliner van Essence. Deze heb ik in het zwart en die is erg fijn. Mijn moeder vind ik het leuk om een apart kleurtje (bijvoorbeeld groen of paars) op haar ogen te hebben, dus kocht ze deze. Deze kostte €2,49.

Nog een foto van de transparante fixing poeder van Catrice, omdat hij er gewoon zo mooi uit ziet! Ik heb hem nu een paar keer gebruikt en jammer genoeg verdwijnt het hoofdje erg snel.

Vinden jullie het leuk om kleine shoplogs te zien?

Liefs,
Brechtje.