Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Personal Pictures januari #1

6642312829_600e0e4114_z_large
Al tijden roep ik dat meer persoonlijke blogjes wil gaan schrijven, dus hier is dan eindelijk weer eens een persoonlijk stuk. Het gaat over dingen die ik deze week heb gedaan en ik ga dit aan jullie laten zien door middel van foto’s. Ik hoop dat het zo het beste overkomt. En het wordt niet zo’n artikel over hoe gelukkig ik wel niet ben, want daarvan wordt ik zelf altijd een beetje moe.

Dinsdag: Mijn moeder was de keuken aan het schoonmaken en mijn kat werd helemaal wild. Soms moet ze gewoon even gek doen volgens mij. En toen ging ze half in gootsteen liggen, tja..

Dinsdag: Nog steeds erg blij met mijn mooie kwastenset.

Woensdag Het was activiteitendag op school. We kregen een workshop over dichten en moesten vervolgens zelf een gedicht schrijven. Ik vind schrijven geweldig, maar dichtendan weer totaal niet. Mijn gedicht was naar mijn mening prut, maar de docent vond het geweldig en droeg het voor aan de klas. Dat had dan weer niet gehoeven, haha! Hier heb ik helaas geen foto van, maar wel van de bloemetjes in mijn raam.


Woensdag: Als je een ijskoffie invriest, krijg je een ijskoffie-ijsje, haha! Was best lekker eigenlijk!

Donderdag. Vlaggetjes om mijn spiegel, omdat mijn moeder hem eindelijk heeft opgehangen.

Vrijdag. Blij want het tentamen van ANW (Algemene Natuur Wetenschappen) zat erop! De hele week voor geleerd en ik had het idee dat het best goed ging!

Vrijdag. Ik was opzoek naar een whiteboard, maar bij Hema was de maat die ik wilde op. Dus loop maar eens de Kruidvat binnen en vind daar een whiteboard van een perfect formaatvoor.. €3,75. What?! Geweldig.

Vrijdag avond. Op school was het Open Avond en ik moest schoolkranten uitdelen, omdat ik bij de schoolkrant zit. Daar gaat je vrije vrijdagavond en definale van TVOH, maar het was wel heel leuk. Een vriendin was ook op de Open Avond en hielp mij gezellig met uitdelen.


Zaterdag ochtend: Noortje ligt schattig op mijn bed. Lieeeef! :)

Dat waren de foto’s van afgelopen week! Ik vind het eigenlijk wel heel leuk om dit aan jullie te laten zien. Zou ik hier een wekelijks iets van maken of misschien 1 keer in de twee weken? Ik ga het sowieso vaker doen en dan probeer ik wat meer foto’s te maken en ook wat meer foto's met mij erop. Dan heb ik ook nog een naam nodig, ik vind Personal Pictures zelf wel leuk. Maar als jullie nog leuke ideeën hebben, laat het vooral weten!

Wat vinden jullie? Zal ik dit vaker doen? En hebben jullie misschien een leuke en originele naam hiervoor?

Liefs,
Brechtje.