Pagina's

zondag 22 januari 2012

Tag: vintagirie


Tumblr_lxs8q40fes1qfpsi4o1_500_large
En vandaag is er weer een persoonlijk stukje, deze keer in de vorm van een tag. Ik werd gisteren getagd door Kiek met de vintagirie tag. De vragen van deze tag vond ik allemaal erg leuk en ze zijn erg persoonlijk, dus lees snel verder!

Friends_by_dienutza_large
Hoe heette je eerste knuffel?
Mijn eerste knuffel was een konijn en heet Ko. Ik kreeg hem met mijn geboorte van mijn moeder. Hij staat nog steeds aan het voeteneinde van mijn bed. :)

Als je een dag iemand mag zijn, wie wil je dan zijn?
Lastige vraag, ik zou met zoveel mensen een dagje willen ruilen. Ik zou willen ruilen met iemand die een heel ander leven heeft dan ik. Sowieso een bekend iemand, iemand die heel erg goed kan zingen. Dat heb ik namelijk altijd al willen kunnen, haha! Ik denk dat ik wel eens een dagje zou willen ruilen met Adele.

Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
The A Team, want dat nummer was mijn broertje net aan het zingen. En nu heb ik hem ook in hoofd. :)

Ben je de ware al tegen gekomen?
Nee, jammer genoeg niet. Ik ben ook pas 15, dus dat is niet zo gek gelukkig. ;)

Tumblr_lxsinyb1qt1qfb46yo1_500_large
Wat maakt jouw zo bijzonder?
Uhm, ja dat is natuurlijk altijd een beetje een lastige vraag om te beantwoorden. Maar ik denk dat het feit dat ik zoveel bezig ben met schrijven en mijn blog, mij wat anders maakt dan mijn leeftijdsgenoten. Ik weet al wel goed wat ik wil: blijven schrijven en gaan werken bij een tijdschrift. Er zijn vast wel meer meiden van mijn leeftijd die dat willen, maar alsnog vind ik dat best bijzonder.

String, hipster of boxershort en waarom?
Hipster, een string zit niet lekker en een boxershort.. tja, ik weet niet waarom, maar ik hou gewoon van hipsters.

Wat is je lievelingsgedicht?
Ik lees niet echt vaak gedichten, maar een gedicht dat ik wel grappig vind:
Ik zit hier voor het vensterraam,
Mij stierlijk te vervelen,
Ik wou dat ik twee hondjes was,
Dan kon ik samen spelen.

Als je mee zou doen aan roomraiders, wat zouden we dan in je kamer vinden?
Meestal is mijn kamer behoorlijk netjes, dus jullie zouden een opgeruimde kamer zien. Twee grote posters van een vakantie naar Canada boven mijn bed. Mijn bureau met computer. Een boekenkastje met een beetje oude kinderboeken die ik toch niet weg wil doen. En dat waren wel de belangrijkste dingen.

Tumblr_lxg7kkdzgu1qeeg2to1_500_large
Met welke celebrity wordt je wel eens vergeleken?
Anne Hathaway. Sinds mijn blog krijg ik daar af en toe opmerkingen over van bezoekers. Daarvoor had ik het nog nooit gehoord. Maar ik vind het natuurlijk wel heel leuk om met haar vergeleken te worden! 

Wat is je slechtste eigenschap?
Ik kan heel slecht kiezen. Ik kan daardoor af en toe helemaal gek van mijzelf worden. Ik weet dat ik dan gewoon de knoop door moet hakken, maar dat is soms nog best lastig.

Dat waren de vragen en nu is het tijd dat ik een paar mensen ga taggen:
·         Beautylizious
·         Jolijn
·         Daniëlle
·         Hanna
·         Lindsey

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en ook als je niet bent getagd: neem hem gerust over!

Liefs,
Brechtje.