Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Review: Zoeva Very Croc set - deel 1

Wat waren jullie benieuwd naar de kwastenset! Ik kreeg heel veel positieve reacties en jullie konden niet wachten op een review, dat vond ik heel leuk om te lezen! Daarom heb ik mijn best gedaan de kwasten zo snel mogelijk allemaal uit te proberen en een review te schrijven. Vandaag is het tijd voor de gezichtskwasten. Klik verder voor mijn review. 


De poederkwast (links), daar was ik zelf erg benieuwd naar. Ik wilde al erg lang een goede, grote poederkwast. Groot is de poederkwast zeker, je kunt er makkelijk en snel mee poeder op je gezicht aanbrengen. De kwast is gemaakt van synthetisch haar en heerlijk zacht! Ik ben erg blij met deze kwast!

Dan de stippling brush, hier had ik er al een van, dus daar kon ik hem mooi mee vergelijken. Ik vind het een fijne stippling kwast, maar hij kan niet op tegen die ik al had van ByBeautygloss, die is een slagje groter en wat zachter. Het is verder een prima kwast hoor, maar ik blijf toch die van ByBeautygloss gebruiken. De stippling brush is van synthetisch haar gemaakt.

Er zitten maar liefst twee blushkwasten in de set. Een grote en een wat kleinere schuin afgesneden blush kwast. De grote blushkwast is groot en perfect om even snel de appeltje van je wangen te doen. Hij is iets kleiner dan de poederkwast en is misschien ook wel handig om als poederkwast te gebruiken. Hij is gemaakt van synthetisch haar.

De kleine blushkwast vind ik geweldig! Deze gebruik ik elke dag en vind ik fijner dan de grote, met zo’n kleine kun je gewoon wat preciezer werken. Hij is ook goed te gebruiken om mee te shapen en voor highlighter. Ook deze kwast is gemaakt van synthetisch haar.

Dan twee kwasten die ik eigenlijk niet zoveel gebruik. Om te beginnen met de waaierkwast. Oh, wat is deze weer heerlijk zacht. Maarja, ik gebruik hem toch niet erg veel. Je kunt een waaierkwast gebruiken om wat gevallen oogschaduw van je wangen weg te vegen of om heel lichtjes blush aan te brengen. Dat klinkt erg handig, maar uiteindelijk komt dit toch niet zo vaak voor. Hij is van synthetisch haar.

Dan een foundationkwast. Ook erg zacht en weer gemaakt van synthetisch haar. Hij werkt goed als foundation kwast, maar ik vind het toch fijner om foundation aan te brengen met mijn handen of met de stippling brush. Waar ik deze wel eens voor gebruik is om gezichtsmaskers op te doen!

Tot zo ver mijn review over de Zoeva Very Croc set. Bereid je vast voor op mijn review over de oogkwasten, wat dat zijn er wat meer! Waarschijnlijk komt deze morgen online. Ik wil nog even kwijt dat ik super blij ben met mijn set, ik ben er echt heel tevreden over, verder zal ik nog niks verklappen.


De set kostte €30,- met €5,50 aan verzendkosten en is te koop op Zoeva.de. Dit klinkt best veel, maar je krijgt erg veel en vooral erg goede kwasten. :)

Liefs,
Brechtje.