Pagina's

zondag 1 januari 2012

Goede voornemens 2012

Tumblr_lwrhb7abyk1r8ok8qo1_500_large
Zucht, wat houd ik toch van deze tijd van het jaar. Vakantie, gezelligheid en terug kijken op het oude jaar. En dat jaar gaat altijd weer erg snel. Voor het nieuwe jaar maken we voornemens, wat gaan we verbeteren, wat wil je bereiken? Dat heb ik ook gedaan en ik ga er een aantal aan jullie laten zien. Ook ben ik benieuwd of jullie een goed voornemen hebben voor het komende jaar.

Christmas_by_stalkerofkristen-d4j8an1_large

Op een sport gaan. Twee jaar geleden stopte ik met ritmische gym en sindsdien heb ik niet meer op een andere sport gezeten. Niet goed! Daarom wil ik weer gaan sporten. Het liefst weer dansen en iets met lenigheid, want dat vind ik leuk. En anders moet ik maar gaan hardlopen van mezelf.

Een muziekinstrument leren bespelen. Volgens mij is dit een veel voorkomend voornemen, in ieder geval bij veel mensen die ik ken. Ik wil graag piano leren spelen, maar omdat wij helaas geen piano in huis hebben, wordt dat denk ik keyboard. Ja, het lijkt heel leuk om dat te kunnen bespelen.

Overgaan naar 5VWO. Aan het begin van het jaar heb ik een gebruikelijk dieptepuntje wat betreft cijfers, maar het gaat nu al weer de goede kant op. Ik ben er zeker van dat ik het ga halen en het kan, dus daar ga ik voor!

Tumblr_lx00jxlioy1qdg3qro1_500_large

Een baantje zoeken. Ik ben nu 15 en dan zijn er zat baantjes te vinden, behalve dan de leukere. Achter de kassa kan helaas nog niet. Folders lijkt mij eerlijk gezegd wel wat. Je kunt zelf je tijd indelen en je bent buiten, dat vind ik wel fijn.

Beter het nieuws volgen. Wat betreft het nieuws in de wereld een beetje bijhouden ben ik echt een ramp. Ik lees geen krant en volg het journaal niet echt, dus ja dan word het ook wel een beetje moeilijk. Mijn broertje is beter op de hoogte van wat er gebeurd dan ik. Daar moet wel iets aan gebeuren. Ik ben van plan het journaal te gaan kijken in het nieuwe jaar.

Een no-buy hoeft voor mij niet, maar ik wil wel minder geld uitgeven aan make-up. Vooral aan Catrice, Essence en andere goedkope merken. In plaats daarvan wordt het sparen voor MAC, Make-Up Store, Too Faced. Veel van die dure merken heb ik nog niet geprobeerd, maar dat wil ik natuurlijk wel heel graag. Goedkoop is duur koop, dus misschien ben ik dan zelfs goedkoper uit en is het toch een echt goed voornemen. ;)

In totaal heb ik dus 5 goede voornemens en ik hoop dat ik deze allemaal kan na komen. Ik denk van wel, ik ga er mijn best voor doen. Ik hoop dat jullie allemaal een fijn oud en nieuw hebben gehad vannacht en ik wens jullie een geweldig 2012!
                                                                         
Hebben jij nog goed(e) voornemen(s)?

Liefs,
Brechtje.