Pagina's

dinsdag 9 augustus 2011

Terug van vakantie naar Canada


Ik ben weer terug van Canada! Vanaf nu zullen er weer elke dag artikelen online komen. Ik had jullie belooft ook te updaten als ik Canada zat, maar dat is niet echt gelukt. De eerste week wel, maar daarna had ik er niet zo’n zin meer in. Ik kon beter gewoon lekker genieten van mijn vakantie, en dat is gelukt! In dit artikel ga ik vertellen wat er allemaal nog aankomt en in het kort hoe de vakantie was.


Mijn vakantie was in een woord.. geweldig. Ik ging voor eerst buiten Europa, voor het eerst vliegen en ik ging met veel familie. Met een groep van negen man om precies te zijn. Dat maakte het druk, maar ook super gezellig. Je verveelt je nooit met zoveel mensen om je heen.




We zijn begonnen in Vancouver, daarna gingen we naar Vancouver Island naar de stad Victoria, toen naar Tofino, Campbell River, Whistler, Clearwater, Jasper, Banff. We gingen van de wat grotere steden zoals Vancouver en Victoria naar kleine dorpjes met prachtige natuur. Ik had verwacht dat ik dit wat minder zou vinden, maar dat was echt niet zo! Overal had je kans om herten, rendieren, beren en chipmucks te zien, echt geweldig. Uiteindelijk hebben we 3 beren, een ontelbaar aantal herten, rendieren en chipmucks, 1 bever, 2 otters, dikhoornschapen (deze waren echt grappig!), 1 wolf, verschillende soort (roof)vogels, 1 caribou, zeeleeuwen, 1 bultrug, een aantal grijze walvissen en zeehonden gezien.


We hebben super veel foto’s gemaakt. We hebben een selectie van 200 foto’s. Deze kan ik natuurlijk niet allemaal hier plaatsen, daarom heb ik geprobeerd de leukste uit te kiezen. Deze staan hieronder.







Vanaf nu zal er dus weer elke dag een artikel online komen. Er komt onder andere nog een shoplog van Canada en je kunt ook heel wat review verwachten van deze producten. Ik kan alvast verklappen dat er morgen een review van een Catrice product online komt, dit heb ik natuurlijk niet in Canada gekocht, maar al veel eerder.

Zijn jullie al op vakantie geweest, ga je nog of ben je misschien nu wel op vakantie? Laat het me weten! Ik ben benieuwd waar jullie heen gaan/zijn/zijn geweest!

Liefs,
Brechtje.