Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Kwastenset binnen - eerste indruk


Gister was het eindelijk zover, mijn kwastenset van Zoeva werd bezorgt! Yes, yes, yes! Ik ben er zo blij mee! Ik kan niet wachten om ze lekker te gaan uitproberen en te gebruiken en daarna zal ik een uitgebreide review schrijven. Maar voor nu alleen een eerste indruk, met wat mooie foto’s van de set en mijn oordeel over de levering.

De levering duurde wat langer dan verwacht. Het zou drie tot vier werkdagen duren, maar uiteindelijk waren dat er 7, ook goed. Twee dagen na mijn bestelling kreeg ik een bericht dat mijn betaling was verwerkt. Zes dagen na de bestelling een bericht dat hij verzonden was. En de zevende dag (gister) werd hij bezorgt.

Tekst op de zijkant van de doos.

Goed beschermt en een kaartje van Zoeva. En hieronder zat nog een laag papier.

Ja, daar is die dan! Er zit een mooie zak omheen voor extra bescherming, luxe gevoel!

De set heet niet voor niets de Very Croc set, het etui waar de kwasten inzit is gemaakt van een soort nep slangenleer. Ik had verwacht dat ik het heel lelijk zou vinden, maar dat valt eigenlijk wel mee. Ik vind het ook wel luxe staan.

De binnenkant met kwasten. Oh, zucht. Ze zien er echt prachtig uit vind ik. De eerste vijf kwasten links zijn gezichtskwasten en de rest is voor je ogen, op de waaierkwast (zevende van rechts) na. Naar mijn mening is de set helemaal compleet, het zijn alle kwasten die je nodig hebt.

Binnenkort zal ik alle kwasten uitgebreid reviewen. Dit ga ik doen in twee delen. Deel 1, de gezichtskwasten en deel 2 de oogkwasten. Tot zover mijn eerste indruk! Ik ben er al erg tevreden over, de kwasten voelen namelijk heerlijk zacht en zien er erg goed uit! De kwastenset kost €30,-, met €5,50 aan verzendkosten. 
Heb jij een kwastenset, zo ja welke?

Liefs,
Brechtje.