Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Obsessie update - shopaholic, bloggen en gezichtsverzorging


Wanneer ik obsessie zeg, bedoel ik niet een echte obsessie. Ik bedoel gewoon iets wat mij heel erg bezig houd en waar ik het liefst al mijn tijd aan besteed. Dus leuke obsessies! Alweer een lange tijd geleden deelde ik mijn huidige obsessies met jullie, dus ik vond het wel weer eens tijd worden voor een update. Lees snel verder voor mijn obsessies van dit moment! 

Shopaholic. Ik ben een shopaholic-aholic, of hoe je dat zou moeten noemen. Al veel meiden en vrouwen zijn gek van deze boeken en hebben ze allemaal gelezen. En ik nu ook! Ik ben bijzonder laat met het ontdekken hoe leuk deze serie is. Er is nu zelfs al een box uit met alle delen erin. Deze heb ik nog net niet gekocht, maar ik ben wel van plan ze te gaan sparen. Ik heb nu de eerste twee delen en ben bezig in deel 2: Shopaholic in alle staten. Jep, ik ben verslaafd!

Mijn blog. Een blog is veel werk en natuurlijk ben ik altijd wel veel mee bezig. Maar helemaal nu in de kerstvakantie. Ik heb net een nieuwe lay-out, dit is een soort van frisse start en het geeft mij heel veel nieuwe energie om weer lekker te gaan bloggen. Ik heb er weer heel veel zin en plezier in gekregen. Voor de kerstvakantie was ik erg druk en moe, dus had ik een beetje een blogdipje. Maar nu ben ik weer helemaal terug, yeah!

Gezichtsverzorging. Het is winter, koud, nat en mijn huid wil niet mee werken. Ik heb een droge huid, maar de laatste tijd is dit nog even wat erger dan normaal. Daarnaast heb ik ook meer last van onzuiverheden. Daardoor weet ik even niet zo goed wat ik er nou mee aan moet. Een vette crème zorgt voor meer onzuiverheden, maar een crème voor de gemengde huid helpt niet tegen te droogte. Pff, erg lastig en irritant. Ik gebruik nu weer de Weleda Amandel dagcrème voor de gevoelige huid en af en toe de wat vettere crème van mijn moeder. Dit gaat wel, maar ik ben toch van plan de crème van Weleda voor de droge tot zeer droge huid te gaan kopen. Hopelijk is mijn probleem dan opgelost, dan heb ik maar wat onzuiverheden. Dat gaat ook vanzelf wel weer over.

Wat zijn jouw obsessies op dit moment?

Liefs,
Brechtje.