Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

EOTD: Natural with a twist


Weer een ooglook, maar dan echt iets totaal anders dan vorige keer. Vandaag heb ik een stuk rustigere ooglook met bruintinten. Het is best naturel, maar toch niet helemaal standaard. It’s natural with a twist!

Deze look draag ik erg graag de laatste tijd. Ik draag hem niet heel erg vaak, omdat het toch wat langer duurt ’s ochtends en daar heb ik helaas niet altijd tijd voor. De look is natuurlijk dankzij de bruintinten, maar toch ietsjes heftiger dan echt natural. Je kunt deze look lichter en donkerder maken, het is maar net wat jij mooi vind! 


Ik heb voor deze look het Catrice Berlin palette gebruikt. Ik begin met oogpotlood aanbrengen langs de bovenste wimperrand, dit vervaag je. Daar overheen breng een lichtbruine kleur aan (Berlin Wall). In de crease gebruik ik een ietsjes donkerdere bruin/groene kleur (Tiergarten). En in de buitenste ooghoek een echt donker bruine kleur (Am Alex), de buitenste ooghoek heb ik flink aangezet. Vervolgens ga je dit goed blenden. En tot slot breng je nog een beetje oogpotlood aan langs de bovenste wimperrand. En klaar ben je!

De schuingedrukte namen die erachter staan, zijn de namen van de kleuren uit het Catrice Berlin palette. Voor het geval je dit palette ook hebt, is dat misschien wel handig!

Ik hoop dat jullie het een geslaagde look vinden. Ik draag deze dus graag overdag en ben er zelf wel tevreden mee! Draag jij oogschaduw overdag of alleen naar een feestje?

Liefs,
Brechtje.