Pagina's

maandag 2 januari 2012

Collective haul

Doordat ik de laatste tijd niet heel veel meer koop, zijn er ook wat minder shoplogs. De laatste tijd heb ik mijn aankopen een beetje opgespaard en daarom nu een collective haul. Ik ben zelf heel erg blij met de dingen die heb gekocht, en er zitten ook best wat grote aankopen bij. Kijk snel verder voor mijn collective haul!

Om te beginnen met twee producten van L’Oreal. Mijn huid is sinds kort wat onrustig. Mijn wangen zijn erg droog, maar mijn t-zone is wat vettig. Dus besloot ik eens een crème voor de gemengde huid te proberen, in plaats van voor de droge huid. Helaas kwam ik er na een tijdje achter, dat deze toch niet erg geschikt is voor mij. De crème kost normaal 7,95, maar hij was vorige week afprijst naar 4,-.

Van mijn Douglas cadeaukaart kocht ik de True Match foundation van L’Oreal. Ik had een lichtere kleur nodig, omdat je huid natuurlijk wat lichter is in de winter. Mijn Catrice foundation was te donker geworden. De True Match foundation kost €15,95 bij Douglas, maar volgens mij is hij in de drogisterij iets goedkoper.

Nog een product van L’Oreal, ik kom er eigenlijk nu pas achter dat ik best veel L’Oreal hebt gekocht. Deze reinigingsmelk heb ik altijd en ik vind hem nog steeds erg fijn. Deze kost ongeveer 5 euro.

Christina Aguilera Royal Desire parfum. Ook deze kocht ik van een Douglas cadeaukaart. Ik kocht een nieuwe grotere fles van het CA parfum, omdat ik deze erg lekker vind. Hij kostte €24,95.


Shopaholic in alle staten is het tweede deel van de Shopaholic serie. Deze kreeg ik van mijn oma als laat Sinterklaas cadeautje. Na het eerste deel te hebben gelezen, wilde ik de tweede ook wel heel graag. Natuurlijk ben ik gelijk begonnen met lezen. Ik ben een Shopaholic-aholic! Ik vind het echt een hele leuke serie!

Toen ik vorige week met mijn moeder naar Den Haag ging kocht ik eindelijk een dikke winterjas. Ik had alleen een dun herfst/lente jasje en dat werd nu echt een beetje te koud. En voor het geval dat het nog gaat sneeuwen (waarom sneeuwt het niet?!) is een dikke jas wel erg fijn.
En tot slot de Very Croc set van Zoeva. Echt een prachtige kwastenset, deze wilde ik al heel lang, maar nu heb ik het gewoon gedaan! Hij is nog niet binnen, maar hij moet er snel zijn volgens mij. Edit: ik heb veel vragen gehad of ik deze ga reviewen. Ja, dat zal ik zo snel mogelijk doen als ik hem binnen heb!

Je zag dat ik twee dingen bij de Douglas van cadeaukaarten had gekocht. Ik had voor mijn verjaardag veel van die cadeaukaarten gekregen en ik heb nu zelfs nog ongeveer 30 euro over. Hiervan ben ik van plan iets moois bij MAC te gaan kopen. Ik heb de Prep & Prime compacte poeder op het oog en een blush uit de aankomende Naturally collectie die in februari uitkomt. Waarschijnlijk moet ik dan wel wat geld bijbetalen, maar dat maakt mij niet zo uit.

Wat vind je van mijn aankopen?

Liefs,
Brechtje.