Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Review: Essence Express Dry Drops

Nagels lakken vind ik leuk, maar het laten drogen kan soms zo lang duren. Ik gebruik al erg lang een sneldrogende topcoat van Catrice, maar alsnog vind ik het vaak erg lang duren voordat het echt helemaal droog is. Daarom had ik de Essence Dry Drops gekocht. Wat dit precies is en hoe het werkt, ga ik jullie uitleggen!

Wat is het? De naam zegt het eigenlijk al: droog druppels. Het zijn druppeltjes die je nagellak snel laten drogen. Je doet dit over je netgelakte nageltjes heen, ook over de topcoat, en je nagellak zou binnen no-time droog moeten zijn.

Voordat we gaan testen of het echt werkt, kijk ik altijd even naar de verpakking. Het zit niet in een normaal nagellakflesje. Het heeft een handig pipetje zodat je het snel op je nagel kunt druppelen. En dat is ook wel nodig, want het is super vloeibaar spul.

Maar dan nu de grote vraag, werkt het? JA! Het werkt echt super goed! Mijn nagellak is serieus binnen een minuutje helemaal droog! Super handig. Ik snap niet waarom ik dit niet eerder heb geprobeerd. Hiervoor zat ik altijd een halfuur (of langer) te wachten tot mijn nagels droog waren. Nou, dat hoeft nu niet meer.

Je hebt per nagel maar één druppeltje nodig, misschien twee als je hele lange nagels hebt. Het verspreidt zich heel snel over je nagel en meestal zit bij mij mijn hele vinger er onder. Het laat een beetje een olie-achtig laagje achter, dat moet je er dan wel even afwassen.

Conclusie: Super fijn spul. Je nagels zijn binnen 60 seconden droog en je hoeft niet meer lang te wachten tot je nagellak helemaal hard is. Zeker een aanrader. En het kost slechts €1,99.

Liefs,
Brechtje.