Pagina's

zaterdag 28 januari 2012

Saturday Question: een wishlist zonder grenzen


Wishes322969_large
Stel je voor, je mag een wishlist maken.. zonder grenzen! Ik lees wel eens in de reacties dat jullie net zoals ik, wel van budget houden. Dus merken zoals Dior, Chanel, Clique, noem maar op, dat zit er niet in. Maar snel nou dat jij van uit mag kiezen, maakt niet uit hoe duur en hoeveel ervan, wat zou je dan absoluut willen?

Tumblr_ly9hmbzrzb1qipu41o1_500_large
Dus de vraag is: stel jij mag een wishlist zonder grenzen maken, waarbij het niet uitmaakt hoeveel geld het kost. Wat zou je er dan onder andere opzetten?

Uhm, dat is lastig! Het liefst zou ik het nu zo gek mogelijk maken, maar zo heel gek kan ik het nu even niet verzinnen. Ik vind MAC super mooi, maar zou ook graag eens iets van Dior willen proberen. En Inglot het freedom palette. Wat ik eigenlijk wil is naar New York en daar helemaal los gaan. Ik zou naar MAC gaan, naar de Sephora, alles! Ik denk dat ik daar wel zou vinden wat ik absoluut wil hebben.

En nu jullie! Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden.

Liefs,
Brechtje.