Pagina's

maandag 9 januari 2012

MAC wishlist + goedkope alternatieven


Nadat ik deze zomer mijn eerste MAC product kocht, wist ik gelijk dat ik nog veel meer van dit merk wilde! De blush die ik toen kocht ik nog steeds mijn enige MAC product, maar niet voor lang! Ik heb nog wat geld op mijn Douglas cadeaukaart staan en een flinke wishlist. Omdat MAC toch best duur is, koop ik natuurlijk niet alles. Daarom heb ik ook wat goedkope alternatieven opgezocht.

Om te beginnen met deze blush uit de Naturally collectie. Hiervoor moeten we nog even geduld hebben, want deze de LE komt 4 februari pas uit. Er zitten onder andere drie prachtige blushes is, mijn favoriet is Early Morning, die zie je ook hierboven. Ik ben er zeker van dat ik deze ga kopen, omdat ik al best lang op zoek ben naar een mooie roze blush kleur. Deze vind ik echt heel erg mooi en ik denk niet dat je zo makkelijk een dupe vind. De blushes gaan €22,50 kosten.
 
Tumblr_l9kogsxt1y1qazvyjo1_400_large
bron
Mineralize Skinfinish of wel MSF is een erg populair MAC product. Wat het nou precies is.. ik dacht altijd dat het gewoon een highlighter was, maar het laat meer kleur achter dan een normale highlighter. Je kunt MSF namelijk ook goed als blush of bronzer gebruiken. Ik zou dolgraag een keer een MSF van MAC proberen, maar heb besloten dit toch niet te doen. Ik denk namelijk dat ik het uiteindelijk niet veel zou gebruiken.  

Ik heb trouwens laatst een erg mooie budget MSF gezien, namelijk de baked oogschaduw Trip To Venus van Essence! Ik weet het, het is een oogschaduw, maar waarom zou je dat niet kunnen gebruiken als MSF? Waarschijnlijk is het toch wat anders dan MSF van MAC, maar ach. Hij is wel erg mooi lichtroze en laat een prachtige glow achter.In de winkel heb ik hem al geswachted, en hij is erg mooi! 
En tot slot is er nog niet zo lang een MAC Prep & Prime poeder in vaste vorm. Dit doe je over je foundation heen om hem langer te laten zitten. Dit lijkt mij erg handig, maar ik heb besloten dit ook niet te doen.

Nog een reden waarom ik niet voor MAC Prep & Prime transparant finishing powder ga, is omdat er vorig weekend een van Catrice heb gekocht! Ik vond deze in de voordeelbakken voor €2,50 en nam hem gelijk mee. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar hij ziet er sowieso prachtig uit!

Heb jij al een MAC product in je bezit en wat zou je nog heel graag willen hebben?

Liefs,
Brechtje.