Pagina's

donderdag 26 januari 2012

Outfit 24 januari

Het is al bijna twee maanden geleden toen ik voor het laatst een outfit of the day liet zien. Dat komt omdat ik best saai ben wat betreft kleding. Ook dit keer is het niet heel erg bijzonder, maar het leek mij toch leuk om dit aan jullie te laten zien. Dit is namelijk een outfit die ik heel graag draag, waar ik mij lekker in voel, het is helemaal Brechtje!

Ik draag mijn nieuwe broek van een onbekend merk, maar ik kocht het bij een kledingwinkel met de naam 2B. De schoenen zijn van de Van Haren - €24,95. De cropped trui van de H&M - €19,95. En daaronder een simpel zwart hempje, volgens mij ook van H&M.

Qua make-up niet heel veel speciaals. De laatste tijd vind ik het leuk om subtiel wat eyeliner te dragen, maar het is vooral heel naturel, want daar houd ik van!

Hoe zou je jouw stijl omschrijven? Houd jij ook van simpel net zoals ik, ga je het liefst helemaal op chique, of iets anders. Laat het weten!

Liefs,
Brechtje.