Pagina's

maandag 30 januari 2012

Persoonlijke update, januari


Het is wel weer eens tijd voor een persoonlijke update. Hoe gaat het nu met mij, wat zijn de plannen voor de komende tijd, maar ook hoe het gaat met het bloggen. De laatste tijd ben ik wat meer over lifestyle gaan schrijven en ik probeer mijn blog persoonlijker te maken. Daarnaast zijn er ook andere leuke dingen die ik jullie wil vertellen.

 6241519654_684216ee03_z_large
Ik moet echt gaan sparen van mijzelf. Dat betekend minder geld uitgeven aan beauty, maar eigenlijk vind ik dat niet genoeg. Als ik echt wat meer geld wil, moet ik gaan werken. Slik, werken. Veel leeftijdsgenoten hebben een baantje, en dat moet ik eigenlijk ook vind ik. Ik zat te denken aan folderen. Er zijn zat baantjes die meer verdienen, maar het lijkt mij fijn om zelf mijn tijd in te delen.

Waarom wil ik gaan sparen? Ik wil gewoon het geld hebben om wat grotere dingen te kopen. Ik wil al lang een goede filmcamera, niet per se voor mijn blog, maar gewoon omdat ik het leuk vind om te filmen. En echt iets voor op de lange termijn: een iMAC. Uhu, dat is veel geld, maar ik wil het echt heel erg graag! En daarnaast is het natuurlijk fijn om wat meer geld op je bankrekening te hebben staan, gewoon voor later.

Tumblr_lxuglns0cc1r6iehuo1_500_large
Dit is niet mijn kamer. Helaas. ;)
Mijn kamer wordt op dit moment een beetje opgeknapt. Ik wil het leger hebben zodat het groter lijkt en ik ben alles aan het uitzoeken. Ik vind zoveel oude zooi op mijn kamer, hoe kom ik aan al die spullen? Lees hier over de grote schoonmaak op mijn kamer.

Met het schrijven en bloggen gaat het op dit moment erg goed! Ik ben meer over lifestyle gaan schrijven en dat vind ik echt heel leuk. Ik merk dat ik daardoor wat beter leer schrijven, in lifestyle zit meer afwisseling dan beauty. Op dit moment vind ik het allebei erg leuk, dus wees niet bang dat de beauty artikelen verdwijnen! Ik ben ook erg bezig met ontdekken hoe ik kan groeien met mijn blog. Maar het blijft geduld hebben en een kwestie van tijd. Volgens mij kan ik niet meer doen dan veel blijven schrijven en reacties plaatsen (geen spam hoor, daar heb ik zelf ook een hekel aan!) bij andere blogs.

Ik heb al een paar keer aangekondigd een filmpje te gaan maken. Dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar ik blijf het nog steeds spannend vinden. Of er binnenkort een filmpje online komt is dus nog niet zeker. Het is de eerste keer dat ik een filmpje maak, waarschijnlijk moet ik gewoon wat wennen aan de camera.

Jullie zijn zo wel weer bij gepraat over waar ik mij op dit moment mee bezig houd. Waar kijk jij naar uit, wat houd jou bezig, wat voor leuke dingen ga jij binnenkort doen?

Liefs,
Brechtje.