Pagina's

vrijdag 1 april 2011

Relax momentje.


Tussen alle drukte van school/werk door moet je niet vergeten soms ook even te relaxen. Ik gebruik hier meestal de zondag voor. Maandag tot en met vrijdag ga ik namelijk naar school, zaterdag ga ik meestal ergens heen (stad, vriendinnen enz.) en zondag maak ik eerst mijn huiswerk, maar daarna neem ik een momentje om even niks te doen en gewoon te relaxen. 
O, en voel je vooral niet schuldig ofzo om even niks te doen, soms heb je gewoon wat rust en tijd voor jezelf nodig. ;)

Ik heb hier wat tips om even tot rust te komen en jezelf te verwennen:
  • Neem als je wilt een douche. Dit hoeft niet, maar het helpt mij altijd wel om even alles te vergeten en tot rust te komen. Als ik helemaal gestrest ben, neem ik altijd een douche en dan voel ik me wat beter.
  • Als je erg gestrest bent, kun je ook yoga proberen. Op Internet zijn zat yoga oefeningen te vinden die je uit kunt proberen. Test gewoon een keertje uit of zoiets voor jou werkt om te ontspannen.
  • Reinig je gezicht van make-up en doe een lekker maskertje op. Doe eventueel komkommetjes op je ogen, net zoals op de foto bovenaan het artikel. Ik zou niet weten waarom zij ook een komkommertje op haar voorhoofd heeft, maarja daar gaat het niet om.
    Laat je maskertje een kwartier tot een half uurtje zitten, en doe vervolgens een dagcreme op.
  • Voor de rest van de dag rust je ook gewoon lekker uit.
    Ga bijvoorbeeld een leuk boek lezen, of doe een spelletje, kijk tv, ga doelloos zitten computeren (dit vind ik vooral heel leuk), ga iets doen wat je leuk vindt! 
  • Wat ook leuk is om lekker te ontspannen; een beautymiddagje met vriendinnen. Ga met ze allen een middagje tutten, maskertjes, een leuke film kijken. En heb vooral veel plezier en lol, hier vrolijk je vast van op! 

Enjoy! :)

Wat doen jullie om tot rust te komen?

Liefs, 
Brechtje.