Pagina's

zaterdag 9 april 2011

Random nailart creaties.



Vandaag ga jullie wat random nailarts creacties laten zien die ik vaak draag. Ik draag niet altijd nagellak, maar wel regelmatig. Ik heb er gewoon niet altijd tijd voor om mijn nagels te lakken, dus al helemaal niet om altijd nailart nagels te hebben. Daarom zijn de creacties die ik jullie ga laten zien ook snel en makkelijk om te maken. Je zult voor sommige wel even moeten oefenen, maar zo heel moeilijk zijn ze niet.

Dit zijn de creaties die ik heb gemaakt voor jullie:



Voor twee creaties heb ik een stempelsetje van de Konad gebruikt. Deze kun je onder andere bestellen op Enchantra.nl. Dit is een van de kleinste setje, Konad is best duur, maar dit setje valt eigenlijk wel mee. Ik heb imageplate M2 en M3, de kleurtjes rood, wit en blauw. Dit zijn speciaal snel drogende nagellakjes, ze zijn ook wat dikker dan normale nagellak, hierdoor zijn ze zeer geschikt voor het stempelen. Op YouTube zijn veel tutorials over hoe je deze producten van Konad kunt gebruiken, voor als je hier nog niet zo bekend mee bent.

Oke, dan nu hoe heb ik deze creaties gemaakt?:
Creatie 1:
Begin met een laagje basecoat en laat dit drogen. Breng vervolgens een kleur nagellak naar keuze aan. Ik heb voor een nagellak van Catrice gekozen; Hip Queens Wear Blue Jeans. Ik vind dit echt een heel vet kleurtje, ik draag deze dan ook echt heel vaak. Vervolgens heb ik een bloemetje van imageplate M2 gekozen en deze met de witte lak op mijn nagel gestempeld. Doe tot slot nog een topcoat op, zo zal de nagellak langer op je nagels blijven zitten.
Deze creactie vind ik persoonlijk het mooiste. Hij is niet moeilijk om te maken, maar hij duurt wel wat langer.

Creatie 2:
Begin ook hier weer met een laagje basecoat. Kies dan weer een figuurtje van een imageplate en stempel deze erop. Ik draag dit ook wel eens met rode of witte lak, ook erg mooi. Wit valt niet erg op en is wat subtieler, maar daarom niet minder mooi natuurlijk. Sluit deze creactie af met een topcoat. Kijk wel uit dat je de blauwe lak goed laat drogen, anders veeg je 'm een beetje uit met de topcoat. Dit is dus bij mij gebeurd. ;)

Creatie 3:
Deze creatie heb ik gemaakt met het french manicure setje van Essence. Deze is heel goedkoop, maar werkt heel fijn. Het setje bestaat uit een tip painter, hier mee kun je een heel dun wit randje op je nagel zetten. En er zit een topcoat in een huidskleurige kleur in, deze is voor over je hele nagel. Natuurlijk ben ik ook hier weer begonnen met een laagje basecoat. Vervolgens een wit randje en hierover heen de topcoat. 
Je moet even oefenen met het witte randje, je zet namelijk al snel het randje verkeerd of te dik. Als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel makkelijk en doe je het ook heel snel.

Willen jullie vaker nailart creaties zien en dragen jullie zelf ook vaak nailart?

Liefs,
Brechtje.