Pagina's

vrijdag 29 april 2011

NOTD koninginnedag.


Morgen is het koninginnedag! En daarom heb ik voor jullie een - hoe kan het ook anders - oranje Nail Of The Day. Hij is heel simpel. Het is gewoon alleen een oranje nagellak, maar ik vond het toch wel leuk om aan jullie te laten zien.



Ik heb hiervoor de nagellak I Scream Peach gebruikt van Catrice. Het is niet een fel oranje kleur, de kleur heeft ook iets rozeachtigs. Maar dat maakt mij helemaal niet uit, ik vind 'm toch gewoon bij Koninginnedag passen. :)

Gaan jullie trouwens nog wat leuks doen morgen? Ik ga lekker oranje tompoezen eten en misschien ga ik nog even naar de stad om langs de vrijmarkt te gaan. En kijken wat er voor de rest allemaal te doen is in de stad. Eigenlijk dus niet zoveel bijzonders dus. Het word bij ons thuis ook niet heel erg groots geviert ofzo, maar ik vind het wel altijd leuk om even te gaan kijken. :)

Ik wens jullie een fijne koninginnedag!

Liefs,
Brechtje.