Pagina's

zaterdag 30 april 2011

Op vakantie!

Lieve bezoekers,

Ik heb deze week meivakantie en ga lekker op vakantie. Ik ga naar de Veluwe, kamperen. En als je mijn blog een beetje volgt weet je waarschijnlijk wel dat ik hier in het voorjaar elk weekend heen ga met mijn ouders en broertje. Hier kennen we erg veel mensen en het is altijd gezellig. :)
Het enige nadeel is dus dat moeilijk is voor mij om elke dag een artikel te plaatsten. Maar wees niet bang! Er komen nog wel artikelen online deze week, alleen niet elke dag, maar één artikel in de twee dagen. 

Ik hoop dat jullie het begrijpen,
en ik wens jullie ook een hele fijne vakantie!

Liefs,
Brechtje.

PS. Er komt deze week onder andere een shoplog van de Kruidvat online, een artikel over welke producten ik mee neem op reis, wat reviews. En verder ga ik nog niks verklappen. ;)