Pagina's

zondag 17 april 2011

Personal Update; Canada en blog.

Het is zondag! En op dit moment sta ik op de camping, ik heb dit stukje al eerder geschreven. Omdat ik in het weekend niks aan mijn blog kan doen, moet ik doordeweeks veel vooruit schrijven. Met mijn huiswerk is dit best druk, maar het lukt me wel. :)


Ik ga jullie vandaag iets heel leuks vertellen! 
Ik ga in de zomervakantie naar Canada! Super cool toch? Ik heb er zo ongelofelijk veel zin in, whoooohhooooo! Ik ga samen met mijn ouders, mijn broertje, mijn oom en tante en mijn nichtje en neefje en mijn opa in de zomervakantie naar Canada. We blijven hier drie weken en gaan dan rondtrekken met twee grote auto's. Misschien is dit voor jullie niet zo interessant allemaal, je denkt waarschijnlijk; maar daar krijgen wij natuurlijk toch helemaal niks van te zien. Maar dat krijgen jullie wel!

Mijn ouders hebben namelijk namelijk vorig weekend met mijn oom en tante bedacht dat het heel leuk zou zijn om een blog te hebben voor onze reis naar Canada. Hier kunnen we dan op schrijven tijdens onze reis. Een vriend van ons die ook op de camping staat heeft voor ons de site aangevraagd. 

En dan nu nog een leuke mededeling. Ze hebben aan mij gevraagd of ik de blog bij wil houden! Dat houd dus in dat ik er elke dag een stukje op ga schrijven. Dat vond ik natuurlijk super cool en ik heb gelijk ja gezegd. Ik ben gek op schrijven! Ik krijg echt steeds meer zin in om naar Canada te gaan.


Als ik elke dag een stukje ga schrijven, moet opa of mijn oom of mijn moeder natuurlijk wel een laptop mee nemen waarop ik dan kan werken. Mijn oom zei gelijk 'of je neemt zo'n notebook..'. Ik was gelijk helemaal enthousiast natuurlijk. Ik krijg voor in de zomervakantie namelijk misschien een notebook! Hoe cool is dat?!?!?!!! Het is eigenlijk al bijna zeker. Als een wat vroeger verjaardagscadeau krijg ik misschien van mijn ouders en mijn opa samen een notebook! De notebook hierboven, is de gene die ik waarschijnlijk krijg.

Naast dat deze laptopjes heel handig en compact zijn, zijn ze ook zo super schattig! Ik heb al helemaal zin om in Canada te gaan bloggen. Ik kan dan trouwens in de vakantie ook nog wat schrijven voor deze blog. En ook na de vakantie kan ik 'm natuurlijk nog gebruiken als ik bijvoorbeeld een weekendje of langer weg ben. Handig toch? :)

Als ik meer weet over de reis naar Canada of als de site online staat, dan laat ik het natuurlijk even weten.

Liefs,
Brechtje.