Pagina's

zondag 10 april 2011

Luie of actieve zondag?

Het is weer zondag! En het leek mij leuk om elke zondag een vraag te beantwoorden. Een vraag die een beetje past bij dat moment. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en ook de vraag beantwoorden in de comments. :)

Ik sta trouwens op dit moment op een camping op de Veluwe. Ik kampeer hier met mijn ouders en broertje en ik ken er ook nog veel meer andere mensen. Het is hier altijd gezellig en hier kan ik mijn hoofd altijd een beetje legen. Lekker hoor. Gewoon even helemaal niks aan je hoofd hebben. Maar we staan hier dus met de tent in het voorjaar altijd en we gaan hier dan elk weekend naar toe, de tent laten we gewoon staan. Ik weet niet precies wanneer we de tent weer gaan inpakken, maar duurt nog wel een hele tijd. Vorig weekend hadden we de tent weer op gezet en hebben we hier in het weekend gestaan, en dit weekend zijn we weer naar de camping gegaan.

En dan nu de vraag:
Kiezen jullie voor een luie of een actieve zondag?
Ik heb deze vraag beantwoord alsof ik gewoon de hele zondag thuis ben en nergens naar toe ga.
Sommige mensen zien zondag als een rustdag zien, maar volgens mij doen niet veel mensen dat meer. Ik in ieder geval niet. Vroeger was de zondag voor mij een dag waarin in de hele dag in mijn pyjama rond liep en de hele dag door een beetje rommelde. Een beetje achter de computer zitten, een spelletje spelen, voor de tv hangen enzovoorts. Maar tegenwoordig vind ik dat eigenlijk helemaal niet meer zo leuk. Ik voel me dan zo duf en ga me vervelen. Nu kleed ik me meestal gewoon aan op een zondag, ik doe ook gewoon make-up op. Of een of andere manier voel ik me ook minder duf met make-up op. Ook vind het leuk om met make-up bezig te zijn en het ziet er toch wat beter uit. En tja.. wat doe ik verder op de zondag? Ik zit nog steeds veel op de computer en ik maak mijn huiswerk. Zondag is voor mij een beetje een huiswerk dag geworden. Ook schrijf ik wat vooruit voor mijn blog. Dus tja, eigenlijk totaal geen rustdag dus. ;) Alhoewel ik het natuurlijk wel heel leuk vind om te schrijven, alleen een beetje jammer van dat huiswerk.

Nu jullie! Kiezen jullie voor een luie of een actieve zondag?
En laat even weten of je dit leuk vindt. :)

Liefs,
Brechtje.