Pagina's

woensdag 20 april 2011

Review: Catrice Petit Four As Desert + NOTD


Eigenlijk hoef ik de nagellak van Catrice niet echt meer te reviewen. Iedereen weet wel dat deze lakjes gewoon goed en fijn lakken. Ook zijn ze niet duur, wat natuurlijk helemaal geweldig is. Maar toch wilde ik dit lakje nog even reviewen. Dit lakje is namelijk van een nieuwe soort nagellak van Catrice 'Ultimate Nudes'. Deze hadden jullie misschien ookal bij Teskuh en VeraCamilla langs zien komen, maar ik had er dus ook een lakje van gekocht. Hier is mijn review en NOTD.


De producten die je hierboven ziet heb ik gebruikt voor nagels. Eerst een basecoat van de Etos, dan het kleurtje van Catrice en tot slot een topcoat van Catrice. Dit is de Quick Dry & High Shine topcoat, maar deze zit niet in de nieuwe collectie en is dus niet meer te koop.



Dit is het resultaat geworden. Ik vind het echt een heel leuk kleurtje. Het is voor mijn huidskleur ook wel een goede nudekleur. Eigenlijk maakt het mij helemaal niet uit of het goed staat bij mijn huidskleur, een donker bruine kleur had ook best gekunt vind ik. 
Ook lakt de nagellak weer gewoon goed. Het is een goede dikte, het kwastje is lekker breed, dit vind ik persoonlijk heel makkelijk en fijn lakken. Dus ja, ik ben erg tevreden!

Catrice is te koop bij de Kruidvat en een nagellakje kost slechts €2,50.

Liefs,
Brechtje.