Pagina's

woensdag 6 april 2011

Mijn favorieten muziek op dit moment.



Eens wat anders dan beauty; muziek! Ook hartstikke leuk. Vandaag ga ik jullie zijn favoriete nummers van dit moment laten zien. Het zijn niet hele originele nummers zijn. Iedereen kent ze vast wel, maarja. Ik vind het toch wel leuk om te laten zien. :)



Het nummer Price Tag van Jessie J en B.O.B. kent waarschijnlijk iedereen wel. Ik vind het een heerlijk nummer en ik word er altijd vrolijk van als ik dit nummer luister. :)



Ik vind dit een heel cool nummer. Het blijft ook altijd in mijn hoofd hangen! Nadat ik het nummer Price Tag hoorde van Jessie J, ontdekte ik ook dit nummer. Deze vind ik op dit moment leuker dan Price Tag.


Dit nummer is al best oud. Maar laatst kwam ik 'm weer tegen ik vind het weer een geweldig nummer! Ik draai hem nu al weer iets minder, maar een tijdje geleden heb ik deze echt zo vaak gedraaid.


Dit nummer kent iedereen wel. Rihanna is geweldig en dit nummer ook, ik vind het een stoer nummer! Verder heb ik er niet zo veel over de zeggen, haha.


Dit nummer 'Marry You' is eigenlijk van Bruno Mars en toen hij het zong vond ik het ook een leuk nummer. Maar toen ik het Glee hoorde zingen vond ik het geweldig! Ik vond dit ook hele leuke aflevering en het past er helemaal bij. Eigenlijk zijn alle nummers die Glee zingt leuk, gewoon omdat het door hun gezongen word. Ze passen het nummer soms wat aan en het klinkt gewoon altijd heel leuk!

Wat is/zijn jouw favoriete nummer(s) op dit moment?

Liefs, 
Brechtje.