Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Review: Gosh Trio Eyeshadow.



In mijn shoplog had ik dit mooie palletje al laten zien. Ik heb 'm uit de voordeelbakken bij de Kruidvat gevist voor slechts €4,75. Omdat het palletje van de H&M met de paarstinten niet zo'n groot succes was, ging ik op zoek naar een ander palletje. En toen vond ik deze.. lees verder voor de review!



Toen ik dit palletje kocht zaten er van die lelijke stickers op. Als je eraf haalt houd je zo'n plakkerige vlek over. Dat zie je ook wel een beetje op de aller bovenste foto. Niet echt mooi natuurlijk. Maar dit komt ook omdat hij in de kortingsbakken lag. Ook zat er een plasticje omheen, zodat je 'm niet zomaar open kunt maken in de winkel. Dit kon ik er thuis wel gewoon makkelijk af halen en dit liet geen plakkerige vlekken achter. De verpakking vind ik er verder mooi uitzien. Niet veel poespas, gewoon lekker simpel. 



De swatches vind ik niet spectaculair. Gewoon wel oké, ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. Het is wel Gosh en als je het niet met korting zou kopen, betaal je voor zo'n trio wel €13,-. Maar goed, ik had er dus iets meer vanwacht. Toen ik de kleuren ging proberen op mijn ogen viel het eerst ook een beetje tegen. Maar later had ik nog een keer geprobeerd er een look mee te maken, alleen gebruikte ik toen een sponsapplicator en toen kreeg ik wel goed kleur op mijn ogen! Een sponsapplicator neemt dus wel wat meer pigment op, ik vind het alleen wel minder fijn en precies werken dan kwasten. 

Conclusie: Leuk en mooi palletje, maar ik zou het niet kopen als het niet in de korting zou zijn. Dit betekend niet dat ik er niet blij mee ben hoor! Ik zal er binnenkort nog wel een EOTD mee maken. Dan kunnen jullie zien hoe de kleur er op mijn ogen uitziet. :)

Liefs,
Brechtje.