Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Fotocamera en ziek.


Lieve bezoeksters,
Ik wil jullie even mededelen dat ik op dit moment ziek ben. Het liefst ga ik nu gewoon slapen, maar ik wilde jullie dit toch even op de hoogte stellen. Ik heb gister voor vandaag al een artikel geschreven, maar voor morgen nog niet. Ik ga proberen dit vandaag nog te schrijven, maar het zou kunnen dat dit niet lukt.

Ik was eigenlijk ook van plan om vandaag een look te maken of iets te reviewen, maar helaas gaat dit niet. Ik ben namelijk mijn fotocamera vergeten op de camping. Zaterdagavond ga ik daar weer heen, dus dan heb ik 'm weer gewoon. Maar voor nu is dat dus wel even vervelend dat ik nu geen foto's kan maken. Dit maakt het ook lastig om een beauty artikel te schrijven.
Ik hoop dat jullie het begrijpen. :)

Edit: Ik heb de camera van mijn ouders gebruikt, ik heb dus toch mooie foto's kunnen maken. Ook is het me gelukt om een artikel voor morgen te schrijven. Morgen zal er een review van een nieuwe foundation van Catrice (Photo Finish 18h foundation) online staan! :)

Liefs,

Brechtje.