Pagina's

maandag 4 april 2011

Wislist algemeen, april 2011.

Ik heb jullie al mijn make-up wishlist laten zien, maar ik wil jullie nu ook mijn non-beauty wishlist laten zien. Dus gewoon algemene dingen, die helemaal niks met beauty te maken hebben. Houd je vast, het zijn allemaal best dure dingen. Ik wil er ook nog hard voor sparen of voor mijn verjaardag vragen.


Een filmcamera. 
Ik heb nu alleen een fotocamera en daar zou ik eigenlijk ook filmpjes mee kunnen maken, maar dan is hij zo vol. Dus ik zat te denken om een filmcamera te nemen. In de zomervakantie ga ik met mijn ouders, broertje en nog wat familie naar Canada. Super cool natuurlijk en het leek mij ook leuk om daar te kunnen filmen. Dat is dus nog een rede om een filmcamera te kopen. De filmcamera hierboven vond ik trouwens erg mooi en ik had er goede dingen over gelezen, ik wil 'm alleen niet in het groen, maar in het zwart. ;)

Een nieuwe mobiel.
De mobiel die ik nu heb voldoet op zich nog wel aan zijn eisen; hij kan bellen en smsen. Het enige wat een beetje jammer is, is dat je de 8-toets eerst verrot moet drukken voordat 'ie reageert en dat het geluid flut is. Mijn mobiel is anderhalf jaar geleden namelijk in de wasmachine geweest, blijkbaar kunnen ze daar dus niet tegen. En ik wil sowieso graag een nieuwe mobiel, het liefst een van Samsung. Op dit moment heb ik ook een Samsung en ik vind dat dat ding lang mee gaat (hij heeft de wasmachine overleeft!). Ik zit nog te twijfelen tussen een touch mobiel of een soort blackberry-achtig iets. Het lijkt mij ook fijn om WiFi te hebben om m'n mobiel.


Een IPod touch, maar eigenlijk vind ik dit nu alweer onzin. Ik heb nu namelijk een IPod nano en daar ben ik ook tevreden. En als ik nou een mobiel neem die touch heeft (wat mij toch wel erg fijn lijkt), kan ik daar eventueel ook gewoon muziek op luisteren. Een IPhone lijkt me trouwens ook cool, maar dat ik ook wel weer heel duur. Ik neem dan wel een mobiel met touch van een merk zoals Samsung. Dat scheelt weer wat geld. ;)

Dit was mijn wishlist, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Wat staat er op dit moment op jouw (algemene) wishlist?

Liefs,
Brechtje.