Pagina's

zaterdag 23 april 2011

Mijn parfum stash.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2521542/brechtjoee?claim=j8we3qg4nmj">Follow my blog with bloglovin</a>


Vandaag ga ik jullie mijn parfum stash laten zien. Ik zal alvast zeggen; het is niet veel. Het zijn ook vooral testertjes, ik heb drie fullsizes. Ik ben ook pas veertien, dus ja.. meer heb ik niet echt nodig eigenlijk. Ik ben heel tevreden met mijn parfum.



Helemaal bovenaan zag je dus al mijn parfum staan en hierboven de fullsizes. Ik zal even vertellen welke  dit zijn en ik ga er wat over vertellen..

De blauwe fles met de bloemetjes was de allereerste parfum die ik had. Ik had deze twee jaar geleden voor Sinterklaas gekregen en was er zó blij mee toen, mijn eerste echte parfum, dat vond ik wel heel erg cool. Het was een heel goedkoop parfum, maar eigenlijk vind 'm best lekker. Ik heb 'm nog niet zoveel gebruikt, omdat ik dacht dat ik hem niet lekker vond ruiken, maar eigenlijk is het best een lekker geurtje. Ik weet niet van merk het is, of hoe de parfum heet. 
Het parfum dat daarnaast staatis van Christina Aguilera. Hij heet Royal Desire en ik vind 'm zooooo lekker, deze parfum is mijn favoriet gebruik ik ook het meest. Ik heb deze vorig jaar voor Sinterklaas gekregen. Je kunt dit parfum voor slechts €15,- kopen. 
Tot slot de witte fles. Het ziet er trouwens niet echt uit als een parfum, ik vind het flesje ook niet zo mooi, maar het gaat natuurlijk om het geurtje. Dit parfum is Sun van Jil Sander. Dit is best een bekend luchtje en ik wilde hem al een hele tijd graag een keer proberen. Toen ik dit parfum ook voor slechts €15,- bij de Kruidvat zag staan heb ik 'm vorig jaar voor Sinterklaas gevraagd. Het is best een zwaar luchtje vind ik zelf, persoonlijk houd ik van wat zoeter en fruitiger, maar ook dit vind ik een heerlijk luchtje.


Hierboven zie je trouwens hoe ik mijn parfum opberg. In een doosje in een mandje. Geen zorgen, het mandje staat niet altijd zo in de zon, dit heb ik alleen even gedaan voor de foto. Anders was het niet te zien. ;)

Over welke parfums zouden jullie nog een review willen? 
En wat is jouw favoriet parfum?

Liefs,
Brechtje.