Pagina's

donderdag 7 april 2011

Review: Essence gel eyeliner.

 


Eergister liet ik jullie zien wat ik de afgelopen tijd had gekocht qua beauty. Een product daarvan wat de Essence gelliner uit de nieuwe collectie van Essence. Dit is de eerste keer dat ik een gelliner heb, ik wilde gewoon een keertje proberen of ik het fijn vond werken. Daarom koos ik ook voor een goedkoop merk. Het zou een beetje sonde zijn als je een duur product koopt dat je vervolgens helemaal niet fijn vindt. ;)

Lees verder voor mijn review!

Voordat ik de foto maakte had ik 'm al uitgetest. 
Sorry, ik kon het gewoon niet laten. ;)

Voordat ik een product koop, kijk ik altijd hoe het eruit ziet. Soms doe ik dit met opzet, maar soms ook helemaal niet. Het is gewoon zo dat je iets sneller koopt, als het er mooi uitziet. Zo ook met deze gelliner, ik vind de verpakking niet geweldig, maar wel oké. Het is stevig glazen potje, er zit trouwens erg veel in, met een zwarte dop. Niets op aan te merken, gewoon wel oké. ;)

Deze gelliner was er trouwens ook in het bruin, paars en donkergroen. Ik koos voor de standaard kleur; zwart. Dit is nummer 01, Midnight in Paris. Leuke naam! Ik heb trouwens voor de zwarte gekozen, omdat ik nog geen gelliners heb en ik opzoek was naar een basic gelliner, die ik ook gewoon naar school kan dragen.




De swatches! De middelste is van de eerste keer met het kwastje over mijn arm, de rechter is van de tweede en bij die linker is de derde keer. Ziet er goed uit toch?

Ik vind dat deze gelliner heel makkelijk aan te brengen is, en ik heb nog nooit gelliner gebruikt! De eerste keer ging gelijk best goed, dus ik was al best enthousiast over hoe makkelijk heb ging. Het is een beetje een creme-achtig textuur, dit werkt dus heel fijn.

Ook blijft de gelliner lang zitten. Ik heb 'm gister en vandaag naar school opgehad en aan het eind van de dag zat hij er nog perfect op. Ik had de liner ook al geswatched op mijn hand. Nadat ik mijn handen een paar keer had gewassen en ik had gedoucht, zat hij er ook nog helemaal goed op. Deze gelliner is dus blijkbaar ook waterproof! :)



Ik had er ook maar gelijk een kwastje bij gekocht van Essence. Dit kwastje hoorde speciaal bij deze gelliner en hij was niet zo duur. Dus ik dacht; die koop ik er ook lekker bij. ;)
Ik vind het kwastje fijn werken. De haartjes zijn synthetisch en zijn best stevig, maar ze kunnen wel gewoon een beetje buigen. Met dit kwastje kun je heel precies werken, perfect dus! Ook hier ben ik erg blij mee.

Conclusie: De gelliner is geweldig, deze moet je gewoon kopen. Ook het kwastje vind ik fijn, maar deze zou je ook wel bij de Hema kunnen kopen. De meeste eyeliner kwastjes zijn namelijk wel gewoon oké.

De gelliner is €3,00 en het kwastje €1,49. Maar omdat er op dit moment stapelkorting is bij de Kruidvat heb ik slechts €3,15 hoeven betalen. Als je deze twee producten wilt hebben, ga dan snel voordat de stapelkortingen voorbij zijn. ;)

Wat hebben jullie uit de nieuwe collectie van Essence (en Catrice)?

Liefs, 
Brechtje.