Pagina's

maandag 11 april 2011

Tag: Wat zou ik niet kunnen missen?

Het is al een hele tijd geleden dat Teske deze tag deed. Ik vond het toen een hele leuke tag en nu dacht ik er weer opeens aan, dus ik besloot hem te doen. Teske tagde iedereen, dus ja dan doe ik 'm gewoon. Ik heb nog nooit een tag gedaan, maar het lijkt me erg leuk. 

Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?
De badkamer is bij ons niet zo groot. Er staat een wastafel met spiegel, een wasmachine en een bad, met hierin ook een douche. Ik denk dat ik de douche niet kan missen. Haha, als ik niet kan douchen voel ik me gewoon niet fris. Logisch toch? ;)
Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?
Mijn computer. Ik zit heel veel op de computer. Als ik thuis kom ga ik ook even op de computer zitten en begin dan aan mijn huiswerk. Op de computer luister ik muziek, bezoek verschillende blogs. Werk wat aan mijn eigen blog. Nee, ik zou mijn computer echt niet kunnen missen.
Wat zou je niet kunnen missen op tv?
Ik kijk niet zoveel tv (ik zit vooral op de computer, haha). Alleen 's avonds kijk ik even. Op dinsdagavond kijk ik altijd Glee en Modern Family met mijn moeder. Dit vind ik echt twee hele leuke programma's.

Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?
Uuhhm.. het snoep? Haha. Ik eet niet veel 'echt snoep', zoals winegums, colaflesjes, zure matten, dat soort dingen. Dit vind ik ook niet speciaal heel erg lekker. Wel ben ik gek op alle koekjes met chocola, brownies, cupcakes, dit soort dingen vind ik héérlijk. Als ik eenmaal iets genomen heb, wil ik maar door blijven eten. Zo lekker, zo verslavend.
Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Volgens mij heb ik geen aartsvijand. Uuhhmm. Ik zou het eigenlijk niet weten. :$
Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Licht. Ik zou verder eigenlijk niks kunnen verzinnen. Je kunt niet zo veel doen ik het donker zonder een lichtje, toch? Ik ben niet zo bang in het donker, maar een lichtje zou wel fijn zijn. :)

Wat zou je niet kunnen missen in je make up stash?
Mascara! Toen ik make-up ging dragen, was het eerste wat ik echt elke dag droeg mascara. Het maakt je ogen groter en zonder mascara vind ik bijna kaal staan bij mezelf. Ook foundation zou ik niet kunnen missen. Maar als ik tussen mascara en foundation zou moeten kiezen, kies ik toch voor de mascara.
Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?
Mijn ogen, ik vind mijn ogen een mooie kleur hebben - een beetje groen en bruin. Ook ben ik best tevreden over mijn haar. Dit komt ook door de kleur, het dan wel niet mijn natuurlijke kleur. Ik heb het namelijk geverft met henna, maar ik vind het wel erg mooi. :)
Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend(in)?
Echt een beste vriendin heb ik niet. Ik heb een paar hele goede vriendinnen. Bij hen zou het hun gevoel voor humor niet kunnen missen, het is niet echt hele droge humor, ik kan het niet zo goed omschrijven. Ook ben ik bij hun altijd op me gemak, we kunnen heel hard lachen met ze allen. Ik word gewoon al blij als ik ze zie! :)

Hihi, grappige tas! :)

Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?
Lippenbalsem, een borstel en een pen. Lippenbalsem, omdat ik snel droge lippen heb en ik haat dat. Daarom heb ik altijd lippenbalsem bij mij. Ook een borstel, om 's middags mijn haar nog even te borstelen als ik dat nodig vind. En een pen. Ik houd van schrijven en ik vind het fijn om even iets op te schrijven als ik iets moet onthouden bijvoorbeeld. O, dan wil ik er eigenlijk ook wel een kladblokje bij. ;)

Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast..?
Ik heb niet echt een geheime plek. Vroeger wel gehad. Toen we gingen kamperen, had ik met vrienden daar altijd een geheime plek in het bos. Daar bouwden we dan onze 'geheime' hut. Niemand mocht weten waar die was behalve wij. Ieder jaar gingen we weer op zoek naar een plek waar we onze geheime hut konden bouwen. Dat vond ik altijd heel leuk en spannend, hihi. Hier zou ik mijn vrienden niet kunnen missen, als ik hier in mijn eentje zou zijn, zou ik het denk ik een beetje saai zijn. Ook zou ik gewoon het feit dat het 'geheim' was niet kunnen missen, het 'geheime' maakt het juist zo leuk. ;)
Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
De kleur; ik heb een muur bruin geverft en de rest heel licht roze-paars. Dit vind ik heel mooi staan bij elkaar. Ook heb ik zo'n poster aan de muur hangen, waarop alles zwart-wit is en dan een ding in een felle kleur. Ik heb dat met een fiets die tegen een tekje aan staat bij een gracht. Met op de achtergrond Hollandse huisjes. De bloemen in de fietsmand zijn rood en geel.

Ik tag iedereen die de tag over wilt nemen! Ik hoop dat jullie 'm ook gaan doen. :)

Liefs,
Brechtje.